Стратегія для просування інтернет магазину

Стратегія для просування інтернет магазину
Стратегія для просування інтернет магазину

Щоб просування інтернет магазину було успішним, необхідно вибирати стратегію на підставі аналітичних даних. Тому першим етапом розробки стратегії є якраз збір цієї самої інформації. На цьому етапі слід вивчити і зібрати такі дані як статистика пошукових запитів, конкуренція в цій ніші.

Розробити успішну стратегію просування інтернет магазину можна тільки в тому випадку, якщо ви вивчили обстановку в цій ніші ринку. Слід розуміти - які у вас є конкуренти, і чи є вони взагалі, яка середня ціна на товари або послуги. Виконати цей етап роботи досить просто - потрібно ввести в пошукову систему запити, які відповідають тематиці і спеціалізації вашого магазину.

Далі потрібно вибрати кілька сайтів, які виводяться в ТОПі і проаналізувати їх на предмет наповнення і цінової політики. Не менш важливі при плануванні стратегії ключові запити, які можуть бути низько-, середньо- і високочастотними. На підставі обраних ключів формується семантичний ядро, яке далі розбивається на кілька груп по товарним, брендовим категоріям, назвам товарів і інформаційними запитами.

Використовуючи отримані дані, можна створювати стратегію, яка може формуватися за назвами товарів, товарних категоріях або інформаційними запитами. Стратегія по назвах товарів має на увазі розкрутку з використанням запитів, що складаються з назв товарної групи або конкретного товару. При цьому посадочними сторінками будуть товарні картки вашого сайту. Цю стратегію краще вибирати тим магазинам, які пропонують товари відомих брендів. Стратегія по товарних категоріях передбачає розкрутку за назвами категорій, в поєднанні з комерційними словами. Вибір цієї стратегії не рекомендований молодим сайтам.

Стратегія за інформаційними запитами, наприклад, «iphone відгуки» або «Lenovo фото» деякими вважається малоефективною. Однак при правильному підході до використання таких запитів можна досягти високих позицій. Слід зазначити, що така стратегія також не рекомендована для дуже молодих ресурсів. Оптимальним вибором буде змішана стратегія, в якій застосовується тактика просування і по товарах, і по товарних категоріях.

Компанія «Полюс Альфа» проаналізує ваших конкурентів, ситуацію на ринку і вибере для вашого ресурсу найбільш вигідну стратегію. І ваш магазин стане успішним!

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 голос)

Обговоримо Вашу
ідею?

Переглянути розташування на карті Google
 
×

Обговоримо Вашу ідею?