Стратегія грамотної e-mail-розсилки

Стратегія грамотної e-mail-розсилки
Стратегія грамотної e-mail-розсилки

Зараз розсилка приваблює багатьох підприємців і бізнесменів, як непоганий спосіб обзавестися новими клієнтами. Це можна використовувати і для розкрутки сайту в Києві, для продажу послуг та для запрошення на різні заходи. Однак з кожним роком поштові скриньки переповнюються все більшою кількістю відвертого спаму, тим самим викликаючи у потенційного клієнта негативні емоції до будь-якого такого листа. Компанія Полюс Альфа пропонує розглянути найосновніші помилки розсилки e-mail, як важливого інструменту маркетингу. Так, це дешевий і зручний спосіб реклами, але зловживаючи їм можна назавжди «втопити» цей метод, не давши шансів на існування у майбутньому.

Отже, якщо ви хочете, щоб ваші листи читали і вони стали причиною збільшення клієнтської бази, то не варто:

  • Розсилати листи без згоди клієнта, чим користуються зараз компанії у переважній більшості. Хто практикує цей підхід просто не бачить всієї недалекоглядності такої затії. Адже такий спосіб розсилки не тільки не приверне нових клієнтів, а й сформує у користувачів негативне ставлення до вашої компанії. Це все-одно, що втручатися в особистий простір людини без її дозволу. Альтернативою цьому є розміщення на сайті або в соціальних мережах форми для підписки, коли читач сам вирішує, заповнювати йому її чи ні.
  • Відправляти листи з вкладенням, оскільки це найкоротша дорога в папку «спам». Краще використовувати ненав'язливу графіку, на крайній випадок, посилання, якщо хочете, щоб запропонована інформація не залишилася без уваги.
  • У листі одні картинки без тексту. Справа в тому, що не всі поштовики можуть нормально відображати вкладені картинки, тому важливо завжди робити лист (інформаційну частину) цікавим, привабливим і без картинок. Самі посудіть, користувач чимало здивується, отримавши практично порожній лист. При складанні листа пам'ятайте про те, що користувач приймає рішення про читання листи за кілька секунд. Тому важливо саме привернути увагу, викликати бажання, або навіть зацікавленість.
  • Розсилка заради розсилки. Все це роблять і я буду. При такому підході ви нічого не отримаєте від розсилки і витраченого часу. Якщо ви не продумали ретельно аудиторію, що не провели її диференціацію і у вас немає загальної стратегії, то це найшвидший спосіб стати ще одним спамом.

При складанні кожного листа, намагайтеся по максимуму відчути клієнта. Завжди продумуйте інформаційний привід, працюйте над оформленням, експериментуйте з текстом і кнопками. В результаті ви самі зможете переконатися, що дієво, а що ні. І найголовніше в будь-якому листі - це його тема. Зробивши її інтригуючою, що чіпляє, ви збільшите відсоток відкритих та прочитаних листів.

5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 голос)

Обговоримо Вашу
ідею?

Переглянути розташування на карті Google
 
×

Обговоримо Вашу ідею?