Створення та оптимізація посадкових сторінок

logo

Посадкова сторінка (landing page) - це сторінка сайту, на яку потрапляє користувач, клікнувши по банеру, рекламному оголошенню, засланні. Є ще такі терміни посадочних сторінок як: цільова сторінка, сторінка приземлення. Від того наскільки грамотно і професійно буде створена і підготовлена посадкова сторінка залежить показники ROI і конверсія, а значить успіх компанії в цілому.

Фундаментальні принципи створення цільових сторінок досить прості, однак в залежності від того як і звідки користувач потрапив на сторінку, до посадкової сторінці можуть пред'являтися особливі вимоги. Велика частина змін і функцій сторінки залежить від того яку дію повинен здійснити користувач: зробити телефонний дзвінок, заповнити форму замовлення, підписатися на розсилку, зареєструватися на сайті, оформити покупку в інтернет-магазині та ін.

Є чотири основні принципи щодо створення та оптимізації сторінки:

  1. Перший - посадкова сторінка повинна бути продовженням оголошення або посилання, за якими клікає користувач. Ця сторінка повинна бути оптимізована під той же слово, за яким користувач знайшов оголошення або яке містила посилання, інформацію і акції, які містив банер і т.д. Ні в якому разі вона не повинна вести на каталог товарів, в якому рекламований товар є, але його там треба пошукати. Головна сторінка сайту часто теж не найкращий варіант. Посадкова сторінка повинна містити інформацію, яка показується користувачеві в рекламі, і таким чином виправдати його сподівання.
  2. Другий - текст на посадкової сторінці повинен бути коротким, зрозумілим і переконливим. В даному тексті повинен бути переконливий заклик до дії. Так як за статистикою в Інтернеті люди тексти не читають, а переглядають, тому інформація повинна бути набрана простим великим шрифтом і короткими реченнями.
  3. Третій - на посадочної сторінці нічого не повинно відволікати від цільового дії. Деякі експерти рекомендують прибирати навіть основне навігаційне меню. На сторінці не повинно бути банерів, зовнішніх і внутрішніх посилань. Користувач не повинен відволікатися на прокрутку сторінки - все повинно бути на першому екрані: форма замовлення, телефони, продає текст.
  4. Четвертий - технічні аспекти: посадкова сторінка повинна швидко завантажуватися, працювати без помилок, відображатися нормально в усіх браузерах, запам'ятовувати інформацію, яку користувач вводить в форму замовлення. Ще одним важливим елементом буде юзабіліті - це тисячі дрібниць, які непомітні, але їх відсутність або неправильне функціонування призведе до втрати користувача.

Відмінності посадочних сторінок для користувачів, які прийшли з різних систем.

Посадкова сторінка для контекстної реклами:

Для кожного оголошення має бути своя посадкова сторінка. Ця сторінка повинна бути сконцентрована на тому ж запиті, за яким показується оголошення. У кожної такої сторінки повинні бути єдине графічне оформлення. Грамотно налаштована контекстна компанія призводить готових до дії користувачів, тому інформація, що знаходиться на посадкової сторінці повинна бути написана під запит і то на що налаштований користувач. При здійсненні онлайн-покупки важливі відомості про доставку. Якщо правильно пов'язати сторінку із запитом, можна довести конверсію до великих висот, так як різні запити задають різні користувачі. Є запити характерні для бізнесменів, для молоді, жінок, чоловіків і т.д. Для кожної групи користувачів можна підготувати свої посадочні сторінки. Крім таких соціально-демографічної інформації користувачі повідомляють інформацію про стадії прийняття рішення. На посадкової сторінці все повинно відповідати цій стадії.

Посадкова сторінка для банера:

Основна вимога до посадкової сторінці для банера - це відповідність графічного оформлення сторінці оформлення банера. Та ж колірна гамма, ті ж стилі шрифтів, текст. Є два варіанти оформлення взаємозв'язку банера і посадкової сторінки: на сторінці повторюється картинка банера в збільшеному розмірі, або другий - картинка банера може бути фрагментом зображення на посадкової сторінці.

Посадкова сторінка для Twitter:

При необхідності проведення рекламної компанії в соціальних мережах, то під прийом відвідувачів з даних сервісів варто підготувати особливі сторінки. Зокрема для відвідувачів з twitter необхідна сторінка, на яку буде вести посилання з профайла. На такій сторінці повинна бути розміщена інформація про людину - власника twitter-аккаунта: його фотографію, виступи, посилання на публікації, про те де працює, в яких питаннях експерт і т.д. Це пов'язано з тим, що користувачі соціальних мереж хочуть спілкуватися з людьми, а не корпораціями.

Посадкова сторінка для Facebook або ВКонтакте:

Для таких соціальних мереж як Facebook і ВКонтакте також необхідно мати свої цільові сторінки, причому в цій же мережі. У таких мережах є свої системи рекламних оголошень, і буде дуже добре, якщо посилання з оголошення буде вести не на сайт, а на представницьку сторінку всередині мережі. Користувачі приходять в соціальну мережу для того щоб спілкуватися, а не купувати, тому для них необхідно створити сильний стимул, щоб вони почали купувати. У соціальних мережах дуже зручні системи орієнтування, які дозволяють показувати оголошення високоцелевим групам.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 голос)

Обговоримо Вашу
ідею?

×

Обговоримо Вашу ідею?