Посадкова сторінка (landing page) - це сторінка сайту, на яку потрапляє користувач, клікнувши по банеру, рекламному оголошенню, засланні. Є ще такі терміни посадочних сторінок як: цільова сторінка, сторінка приземлення. Від того наскільки грамотно і професійно буде створена і підготовлена посадкова сторінка залежить показники ROI і конверсія, а значить успіх компанії в цілому.
Фундаментальні принципи створення цільових сторінок досить прості, однак в залежності від того як і звідки користувач потрапив на сторінку, до посадкової сторінці можуть пред'являтися особливі вимоги. Велика частина змін і функцій сторінки залежить від того яку дію повинен здійснити користувач: зробити телефонний дзвінок, заповнити форму замовлення, підписатися на розсилку, зареєструватися на сайті, оформити покупку в інтернет-магазині та ін.
Є чотири основні принципи щодо створення та оптимізації сторінки:
Відмінності посадочних сторінок для користувачів, які прийшли з різних систем.
Для кожного оголошення має бути своя посадкова сторінка. Ця сторінка повинна бути сконцентрована на тому ж запиті, за яким показується оголошення. У кожної такої сторінки повинні бути єдине графічне оформлення. Грамотно налаштована контекстна компанія призводить готових до дії користувачів, тому інформація, що знаходиться на посадкової сторінці повинна бути написана під запит і то на що налаштований користувач. При здійсненні онлайн-покупки важливі відомості про доставку. Якщо правильно пов'язати сторінку із запитом, можна довести конверсію до великих висот, так як різні запити задають різні користувачі. Є запити характерні для бізнесменів, для молоді, жінок, чоловіків і т.д. Для кожної групи користувачів можна підготувати свої посадочні сторінки. Крім таких соціально-демографічної інформації користувачі повідомляють інформацію про стадії прийняття рішення. На посадкової сторінці все повинно відповідати цій стадії.
Основна вимога до посадкової сторінці для банера - це відповідність графічного оформлення сторінці оформлення банера. Та ж колірна гамма, ті ж стилі шрифтів, текст. Є два варіанти оформлення взаємозв'язку банера і посадкової сторінки: на сторінці повторюється картинка банера в збільшеному розмірі, або другий - картинка банера може бути фрагментом зображення на посадкової сторінці.
При необхідності проведення рекламної компанії в соціальних мережах, то під прийом відвідувачів з даних сервісів варто підготувати особливі сторінки. Зокрема для відвідувачів з twitter необхідна сторінка, на яку буде вести посилання з профайла. На такій сторінці повинна бути розміщена інформація про людину - власника twitter-аккаунта: його фотографію, виступи, посилання на публікації, про те де працює, в яких питаннях експерт і т.д. Це пов'язано з тим, що користувачі соціальних мереж хочуть спілкуватися з людьми, а не корпораціями.
Для таких соціальних мереж як Facebook і ВКонтакте також необхідно мати свої цільові сторінки, причому в цій же мережі. У таких мережах є свої системи рекламних оголошень, і буде дуже добре, якщо посилання з оголошення буде вести не на сайт, а на представницьку сторінку всередині мережі. Користувачі приходять в соціальну мережу для того щоб спілкуватися, а не купувати, тому для них необхідно створити сильний стимул, щоб вони почали купувати. У соціальних мережах дуже зручні системи орієнтування, які дозволяють показувати оголошення високоцелевим групам.
Також ми добре робимо:
Обговоримо Вашу
ідею?
Web студія Полюс Альфа "Створення сайтів», Україна 2002-2021