Типові помилки в роботі інтернет магазину

Типові помилки в роботі інтернет магазину

Інтернет магазин - це серйозний проект, який вимагає постійного вкладення зусиль і часу. При створенні інтернет магазину необхідно врахувати всі чинники, які впливають на сприйняття сайту користувачами: привабливий дизайн, якісний контент і зручна навігація, а при пошуковому просуванні тільки чітко спланована стратегія розкрутки зможе вивести інтернет магазин на високі позиції у видачі пошукових систем.

У разі, якщо інтернет магазин вже працює і є невеликий потік клієнтів, все одно необхідно стежити за працездатністю сайту, постійно рекламувати його і проводити маркетингові дослідження. Але все одно здається, що досягти бажаних результатів з продажу просто неможливо. Тоді варто звернути увагу на найпоширеніші помилки, які роблять власники інтернет магазинів. Можливо, в цьому вся причина невдалого ресурсу.

Типові помилки інтернет магазинів, які ускладнюють розширення клієнтської бази та просування сайту:

Заплутана навігація

Великою перевагою для відвідувачів є можливість дуже швидко і без зусиль розібратися в роботі сайту і його навігації. Чим швидше користувач зможе знайти кнопку «Замовити» або «Купити», тим кількість цільових дій на сайті буде більше. Оптимізувати навігацію необхідно ще під час розробки проекту.

Складна форма онлайн-покупки

Головна перевага інтернет магазину перед звичайним - можливість зробити покупку не виходячи з дому. Тому, форма для заповнення даних, щоб зробити покупку повинна бути максимально простою і зрозумілою. Можливість вибору способу оплати і доставки зробить магазин більш універсальним для покупців.

Глибока деталізація в структурі сайту

Не забувайте про правило переходу на потрібну сторінку за допомогою трьох кліків. Для цього потрібно правильно розділити товари на категорії та підкатегорії. Зайва деталізація товару, який просувають, може нашкодити якісному пошуковому просуванню.

Не актуальний товар або опис

Найпоширенішою помилкою власників інтернет бізнесу є частота оновлень. Особливо така проблема помітна для продавців сезонних товарів, наприклад, одягу і взуття, коли в холодну пору року на головній сторінці висять банери купальників. Теж саме стосується і опису товарів. Він повинно бути правдивим і відповідати певній моделі товару.

Нецільовий трафік

Розкрутка сайту для широкої аудиторії ще не означає вирішення питання високого і стабільного рівня продажів, навіть якщо на добу заходить досить велика кількість відвідувачів. Далеко не всі користувачі зроблять покупку або замовлення і стануть клієнтами магазину. Тому, слід грамотно направляти розкрутку на конкретну цільову аудиторію.

Компанія «Полюс Альфа» займається створенням і розкручуванням якісних інтернет магазинів, які будуть працювати без помилок весь час свого існування, приносячи прибуток власнику і задоволення користувачам від покупок.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 голос)

Обговоримо Вашу
ідею?

×

Обговоримо Вашу ідею?