Цільова аудиторія сайту

Цільова аудиторія сайту
Цільова аудиторія сайту

При створенні бізнес проекту в цілому, і сайту зокрема, на початковому етапі варто визначитися, для кого буде призначений той чи інший web-ресурс. Розуміючи звички і характер своєї аудиторії, набагато легше надати їй конкретну і потрібну інформацію, вирішити задачу (проблему) потенційного клієнта. Навіть, якщо мова йде про інформаційний блог, що не продає товар або ж послугу.

Цільова аудиторія - група користувачів схожих за локальними ознаками і з характерними запитами в пошукових фільтрах. Щоб зрозуміти, хто Ваша цільова аудиторія (ЦА), слід скласти портрет потенційного клієнта. Спробуйте відповісти на ряд питань:

  • В якій країні/регіоні/місті можуть бути користувачі, що зацікавлені Вашим сайтом?

Географічне розташування відвідувачів сайту безпосередньо впливає на розкрутку і ранжування пошукової видачі. Окреслюючи місце розташування цільової аудиторії, можна домогтися кращих результатів (позиція сайту в пошукових фільтрах), ніж охоплюючи аудиторію, наприклад, цілого континенту.

  • Якої статі Ваші потенційні клієнти?

Необхідно розділяти сайти, які цікаві в більшості чоловікам, наприклад, автомобільної тематики, і для жіночої аудиторії (домашнє господарство, кулінарія). Але є теми, для яких не існує статевої приналежності - розваги, подорожі. Тут краще визначити інші орієнтири.

  • В межах якого віку ці користувачі?

Підлітки, студенти, люди після 30 років і пенсіонери мають різне коло інтересів і, тому сайти, які їх цікавлять, абсолютно різні. Це пов'язано з потребами і різними завданнями, які ставлять перед собою люди певного віку.

  • Яка сфера діяльності може їх об'єднувати?

У більшості випадків користувачі цікавляться тією інформацією, яка близька до їхньої сфери діяльності. Цій сфері відповідають найбільше ключових запитів. Компанія «Полюс Альфа» радить вибрати конкретний напрям сайту для якісного розвитку сайту.

  • Яке фінансове становище Ваших потенційних клієнтів?

Різні верстви населення можуть дозволити собі різні товари і послуги і це не дивно. У розкрутці сайту потрібно орієнтуватися на окремий сегмент людей певного рівня заробітку.

Склавши приблизний портрет користувача, спробуйте зрозуміти, які проблеми цих людей може вирішити Ваш сайт. Важливо звернути увагу на цілі, які переслідує відвідувач і тільки досягнувши її на Вашому ресурсі, відвідувач стане клієнтом.

Методи визначення цільової аудиторії дуже прості:

  1. Проводьте маркетингові дослідження в сфері Вашої діяльності.
  2. Використовуйте статистичні дані кампаній, які професійно займаються статистикою та рейтингами.
  3. Проводьте опитування, анкетування за допомогою сайту або ж особисто.
  4. Аналізуйте пошукові запити в різних пошукових системах.
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 голос)

Обговоримо Вашу
ідею?

Переглянути розташування на карті Google
 
×

Обговоримо Вашу ідею?