Уникаємо дубльованого контенту

Уникаємо дубльованого контенту
Уникаємо дубльованого контенту

Опис товару, історія розвитку компанії або її переваги перед конкурентами - це текстове наповнення є невід'ємною частиною будь-якого сайту, незалежно про який вид сайту йдеться. Тому, бездумне наповнення веб-сторінок веде до провалу проекту, так і не встигнувши принести прибуток власнику компанії.

Завжди потрібно наповнювати сайт тільки якісним контентом, ні в якому разі не можна красти тексти з інших сайтів і робити так звані дублі. Дубльований контент - текстове наповнення сайту будь-якого формату, яке вже опубліковано на іншому інтернет-ресурсі.

Дубльований контент ділиться на кілька видів:

  • Зовнішній і внутрішній. Зовнішні дублі - інформація, скопійована з інших сайтів, а внутрішні - всередині одного сайту. Внутрішні дублі іноді друкуються усвідомлено, наприклад, для схожих товарів в інтернет магазині. Коли характеристики об'єктів однакові, нічого не залишається, як дублювати текст. Однак, варто виділити ключові відмінності товарів або способи їх застосування.
  • Частковий і повний. Часткове дублювання відбувається шляхом зміни місць абзаців, ключових слів або заголовків, що все одно не несе ніякої цінності для сайту, не кажучи вже про повних дублікатах.

Дубльований контент в будь-якому випадку веде до проблем сайту з пошуковими фільтрами, навіть частковий. Роботи пошукових систем бачать однакові тексти, абзаци, заголовки і навіть ключові фрази, і відразу вводять обмеження на просування таких сторінок. Обмеження можуть бути різноманітними.

1. Розмиття ваги посилань, що істотно впливає на оптимізацію. Просуваючи певний запит, який присутній в дублікаті, неможливо домогтися прийнятних результатів і ніякого ефекту від перелінкування з таких сторінок не буде.

2. Підміна релевантного посилання. Тобто пошуковий фільтр може видати дубль за оригінал, проте у дублів поведінковий фактор завжди гірше, що погіршує його позиції в порівнянні з оригіналом.

3. Зниження позиції сайту в пошуковій видачі. Пошуковий робот може опустити сайт на кілька десятків, а то і сотень позицій.

4. Повне викреслення з індексу, що незабаром призведе до зникнення сайту з мережі.

Дубльований контент не варто створювати, але якщо він все-таки присутній, то потрібно від нього позбавлятися, шляхом видалення такого тексту. Трапляється, що видалити дублі неможливо, наприклад, коли потрібно посилатися на першоджерело інформації, при цьому краще закривати деякі дублі від індексації пошуковими сервісами.

При розробці сайту якісний контент має велику вагу для загальних показників сайту. Потрібно звертати увагу не тільки на цікавий текст для відвідувача, але ще і враховувати унікальність контенту і можливість просування сторінок з цим самим контентом.

Одним із численних завдань, які вирішує компанія «Полюс Альфа» є написання унікального контенту з подальшим просуванням сторінки без порушення правил пошукових фільтрів. 

5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 голос)

Обговоримо Вашу
ідею?

Переглянути розташування на карті Google
 
×

Обговоримо Вашу ідею?