Тренди дизайну це щось сміливе, зухвале, що кидає виклик усталеним канонам. Однак кожен власник сайту хоче, щоб його ресурс був зручним, звичним і елементарно зрозумілим. Саме тому власники компаній не хочуть нічого змінювати, боячись відлякати потенційних клієнтів і вважаючи такий експеримент невиправданим ризиком. Проте, представлені в цій статті оригінальні тренди дизайну більш інших інструментів здатні залучити аудиторію і стати родзинкою сайту.
Ідеї мінімалізму актуальні вже кілька років і як і раніше в тренді. Багато користувачів втомилися від рясніють яскравими картинками і перевантажених текстами сайтів. У той час як лаконічний дизайн розслабляє і дозволяє сконцентрувати увагу на головному. Як приклад можна привести головну сторінку Maaemo - досить відомого норвезького ресторану. А ті відвідувачі, які необхідна інформація, бронь або подарункова карта, можуть відразу перейти на потрібну сторінку. Елегантне мінімалістичне рішення «нічого зайвого» - приваблює своєю простотою і зрозумілістю.
Згідно зі статистикою, все більше користувачів віддають перевагу темному режиму в налаштуваннях, включаючи електронну пошту, додатки, браузери. Тренд темної естетики ідеально підходить для створення сайту, де кольорові інтерфейси зіграють роль яскравих акцентів. Кольорові елементи на темному тлі вдало використовуються веб-студією Полюс Альфа.
бунтарська типографіка
Стандартними шрифтами вже нікого не здивуєш. А ось привернути увагу за допомогою непарних інтервалів, розривів і великих розмірів - досить сміливий і цікавий експеримент. Важливо тільки пам'ятати, що користувач повинен легко зрозуміти сенс ідеї і що таким способом до нього хочуть донести. Як варіант - сайт дизайн-студії з Італії К95.
Результати професійних бізнес-фотосесій стандартні і передбачувані. Тиражовані стокові зображення також будуть не настільки цікаві і привабливі як художні ілюстрації. Унікальні намальовані персонажі, творчо зроблені в Photoshop колажі додадуть сайту свіжості, автентичності і гарантовано привернуть увагу. Саме таким прийомом успішно скористалася креативна студія illo.
Об'ємність додає реалістичності дизайну. Тривимірні фігури відмінно виглядають як декор тексту або як фонові об'єкти. Це цікавий варіант для презентації власної продукції, що дозволяє вигідно продемонструвати її гідності. Наприклад - нова модель кросівок.
Розміщення блоків по стандартній сітці з чітко вирівнюються елементами виглядає надокучили і нудним. В тренді 2020 року сміливе «живе» нашарування. Аж до накладання текстів на зображення і перекриття значками елементів призначеного для користувача інтерфейсу, як у розробників Yourra.
Кілька років тому на піку популярності були монотонні і монохромні градієнти. Зараз на п'єдесталі їх потіснили контрастні варіанти, яскраво розцвічуючи сірі будні. Цей оригінальний прийом все частіше використовується для фільтра зображень, акцентування заголовків, як фон сайту, для оформлення банерів.
Також ми добре робимо:
Обговоримо Вашу
ідею?
Web студія Полюс Альфа "Створення сайтів», Україна 2002-2021