Ведення корпоративного блогу

Ведення корпоративного блогу

Все більшої популярності в просуванні кампаній в мережі інтернет набирає ведення корпоративних блогів. Це ще один метод реклами для торгової марки або бренду, адже блог дозволяє вести бесіду безпосередньо з покупцем. Корпоративний блог передбачає живе спілкування з клієнтами, поширення інформації та створення іміджу кампанії.

За ведення блогу відповідає один або кілька співробітників кампанії. Блогери повинні вирізнятися комунікабельністю, позитивним настроєм і викликати довіру користувачів. Викладати матеріал краще доступною мовою без наукових термінів, наповнювати ресурс не нудною інформацією і відповідати на питання тільки правдиво, тоді блог стане успішним і популярним.

Дотримуйтесь порад з ведення корпоративного блогу від професіоналів «Полюс Альфа» і кількість задоволених клієнтів буде тільки зростати.

Правило 1 - Пишіть правду

Спробуйте писати лише правдиву інформацію, все, що Ви прикрасите або перебільшите по відношенню до чого-небудь відразу помітять користувачі. Не намагайтеся писати науковими або рекламними термінами, краще розповідати цікаво, яскраво і найголовніше, жваво. У мережі інтернет стільки нікому не потрібної інформації, що живий блог відразу оцінять користувачі.

Правило 2 - Розповідайте новини та новинки

Описуючи всю історію бренду, його досягнення, Ви ведете відкриту політику і залучаєте відвідувачів, що безсумнівно підвищує рейтинг блогу. А блог, в свою чергу, дає посилання на сайт, тим самим підвищуючи позиції сайту в пошуковій видачі.

Правило 3 - Відповідайте на запитання читачів

Завжди намагайтеся бути на зв'язку, не зволікайте з відповідями на запитання та коментарями відвідувачів. Живий діалог залучає читачів до позитивних емоцій, а як результат, до дій. Відповідаючи на уточнюючі питання, Ви можете підвищити продажі, одночасно підігріваючи інтерес до кампанії.

Правило 4 - Не ігноруйте відгуки, а навпаки прислухайтеся

Навіть негативні відгуки враховуйте, тому, що тільки вони допоможуть Вам усувати всі недоліки роботи і удосконалитися, вивести кампанію на більш високий рівень обслуговування.

Правило 5 - Показуйте фото-докази

Яскраві, барвисті, а головне, якісні фотографії з заходів і представлення новинок, можливо карток товару, в корпоративному блозі додадуть інтерес користувачів до бренду. Додаючи до тексту фотографії, Ви підтверджуєте сказане в блозі і на сайті, підвищуючи рівень довіри користувачів.

Ставтеся до ведення корпоративного блогу з такою ж відповідальністю, як до просування сайту. Зверніть увагу, що пошукові системи підтримують блоги з унікальним дизайном і якісним контентом. Додаткова дешева реклама та створення корпоративної культури - ось які переваги дає блог для своїх власників. Скористайтеся всіма порадами від компанії «Полюс Альфа» і Ви сповна відчуєте збільшення прибутку.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 голос)

Обговоримо Вашу
ідею?

×

Обговоримо Вашу ідею?