Відгуки на сайті. Чи потрібні вони?

Відгуки на сайті. Чи потрібні вони?

Студія «Полюс Альфа» завжди рада допомогти в створенні інтернет магазинів в Києві і проконсультувати по будь-яких питанням, починаючи від їх створення і закінчуючи розкруткою. І сьогодні ми хочемо підняти таку тему, як відгуки покупців на сайті інтернет магазину. Справа в тому, що під час обговорення деталей, щодо створення інтернет магазину, потрібно врахувати і цей момент. Чи хочете ви, щоб покупці вашого інтернет магазину залишали відгуки після покупки товару, даючи можливість в подальшому користувачам ознайомитися з ними?

Буває у власників інтернет магазинів виникає проблема з тим, наскільки активно покупці пишуть відгуки, але це питання вже іншого порядку. Розглянемо тепер те, наскільки впливають відгуки на сайті інтернет магазину на поведінку відвідувачів, а також на просування в пошукових системах.

Основний вплив відгуків полягає в наступному:

  • Згідно з численними статистикам і звітів, велика частина покупців (близько 55-60%) цікавляться наявністю відгуків на представлений товар і читають їх;
  • Більше, ніж в 10 разів довіра покупців до відгуків перевищує довіру до описів в картці товару;
  • Seo-просування буде більш ефективним за рахунок унікального користувацького контенту і розширення сніпетів.

Це самі явні і значущі вигоди, проте існує ще багато дрібних. Сподіваємося, вас вдалося переконати в корисності наявності відгуків і наскільки безпідставно від цього відмовлятися. І покупцям зручно і вам, адже це буде з часом сприяти розкрутці сайту. Припустимо покупці почали залишати відгуки після покупок в вашому інтернет магазині. На що потрібно ретельно звертати увагу при роботі з відгуками? Можуть виникнути і негативні відгуки, і, повірте, це цілком нормально. Не потрібно реагувати на кожен негативний відгук видаленням і не варто сприймати цей відгук безпосередньо на адресу вашого інтернет магазину. Завжди знайдуться невдоволені покупці, але не всі їхні думки потрібно видаляти.

Чому?

Справа в тому, що зараз люди насторожено почали відноситися до тих позицій товарів, на які залишені численні розхвалюючі відгуки. Деякі категоричні користувачі можуть навіть відразу закрити вкладку з вашим сайтом. І зовсім інша справа, якщо серед всіх позитивних знайдеться до 8-10% негативних відгуків. Що цілком логічно, адже будь-який товар незалежно від його призначення, має завжди переваги і недоліки. І буде нечесно, якщо ви позбавите можливості відвідувача ознайомитися і зі слабкими сторонами товару. Тобто, цей фактор безпосередньо впливає на поведінку потенційних покупців. Чи залишиться покупець вивчати всі відгуки і після оформляти покупку або ж перейде на інше джерело, більш достовірне? Завжди ставте собі це питання при роботі з відгуками. Краще замість видалення спробувати проаналізувати причини невдоволення товаром і спробувати виправити їх. Це буде робота, гідна ваших зусиль і обов'язково принесе свої плоди в майбутньому.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 голос)

Обговоримо Вашу
ідею?

×

Обговоримо Вашу ідею?