Відмінності в SEO комерційних і некомерційних сайтів

Відмінності в SEO комерційних і некомерційних сайтів

У більшості випадків, якщо йдеться про створення інтернет сайтів, то мається на увазі використання ресурсу в комерційних цілях. Це може бути залучення клієнтів для послуг або товарів, або ж випадки, коли розкрутка сайту використовується з метою реклами в майбутньому. Загалом будь-який прибутковий напрямок, яке використовується власниками сайтів, потребує SEO просування, продуману стратегію та прорахований бюджет. У цьому випадку фінансова сторона і вкладені кошти в сайт будуть безпосередньо впливати на розкрутку і зростання популярності інтернет ресурсу. Однак крім цього, в компанію «Полюс Альфа» іноді звертаються з метою створення проектів іншої спрямованості. Це соціальні проекти, інформаційні та новинні сайти. З ними проводиться інша робота для просування, і основні відмінності й розглянемо в цій статті.

В першу чергу, слід зазначити що розкрутка сайтів некомерційного напрямку обмежена в бюджеті, тут основний ухил робиться на якість контенту, його унікальність і інформаційну важливість. В основному процес пошукового просування схожий з комерційними сайтами, але відрізняється лише «ступінь» важливості.

  • Як вже говорилося вище, текстове наповнення є основним і першочерговим при просуванні некомерційних сайтів, і якщо в ресурсах комерційного спрямування знайдуться інші критерії, за рахунок яких їх можна витягнути в ТОП, то з інформаційними порталами це не проходить.
  • Для сайтів комерційного спрямування посилальна маса все ще грає одну з основних ролей (зростання в пошукових системах за рахунок збільшення посилальної маси), а ось для некомерційних сайтів вона зведена до мінімуму.
  • Візьмемо ще для прикладу соціальний фактор, який використовують більшість оптимізаторів. Якщо, для створення інтернет магазину робота з соціальною мережею має значення, але не більше, ніж інші чинники розкрутки (часто ними взагалі нехтують), то для правильного і грамотного просування некомерційних сайтів потрібно особливо врахувати інтеграцію ресурсу в Фейсбук, Вконтакте, Твіттер, Однокласники, Інстаграмм і т.д. Обов'язкова наявність на сайті кнопок соціальних мереж і закладних сервісів. Адже проводячи роботу з соціальними мережами та збором трафіку звідти, можна продуктивно і поступово просуватися вгору по топових сходах.

Всім зрозуміло вже, як потрібно працювати з комерційними сайтами і на що ставити акцент. Це семантичне ядро ​​і правильно підібрані ключові слова, внутрішня і зовнішня оптимізація ресурсу. Це найголовніші складові SEO для звичайного сайту. Однак для некомерційних сайтів дуже важливо займати першість в наданні відвідувачам кращого, найбільш цікавого і корисного контенту. Кращим контентом для розкрутки інформаційного або соціального проекту є контент, які найбільш оптимально задовольнить потреби користувача. Важливо сформувати позитивний образ компанії чи організації в очах публіки, яка відвідує і читає сайт некомерційного спрямування.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 голос)

Обговоримо Вашу
ідею?

×

Обговоримо Вашу ідею?