Як не потрапити під санкції пошукової системи

Як не потрапити під санкції пошукової системи
logo

Просування сайту в пошукових системах є складним і тривалим процесом. І як показує практика, не завжди успішним. Адже останні кілька років стали більш жорсткими вимоги пошукових систем до сайтів і різних методів їх розкрутки і просування.

Пошукові системи розробили спеціальні алгоритми, які фільтрують низькоякісні ресурси і накладають на них різного роду обмеження. Санкції застосовуються до штучного розкручування і при виявленні порушення правил пошукові боти різко знижують позиції ресурсу у видачі, або зовсім викреслюють його з індексу.

Не існує конкретної інструкції чи правил, як не потрапити під фільтр від пошукових систем, але є загальні рекомендації від фахівця компанії «Полюс Альфа» по розкрутці сайтів, напрацьовані багаторічним досвідом.

Безперервне нарощування посилань

При фіксованому обмеженому бюджеті необхідно розподілити покупку посилань на рівний проміжок часу. Різке припинення нарощування посилань буде розцінюватися пошуковими ботами, як не природна посилальна маса, яка веде на сайт. А це, в свою чергу, призведе до бану. Тут важливо дотримуватися докладного плану із закупівель посилань.

Занадто активна купівля посилань

Купівля посилань з зовнішніх ресурсів повинна здійснюватися з плином часу. Активне нарощування великої кількості посилань, особливо для молодого сайту, викликає підозру з боку пошукових систем. Будь-який якісний ресурс працює на перспективу і подальший розвиток, а не на одноденний результат.

Купівля якісних тематичних посилань

Ресурс, який буде посилатися на Ваш сайт, повинен викликати довіру роботів і звичайно ж бути популярним серед користувачів. Аудиторія, що переходить за посиланнями, зможе стати цільовою тільки в разі збігу тематики сайтів – що купують і що продають. Покупка дешевих посилань з підозрілих ресурсів швидше за все виявиться марною тратою коштів.

Мінімізовані продажі посилань зі свого ресурсу

Одне з найважливіших правил успішного просування сайту - це мінімальна кількість вихідних посилань. А ще краще повністю обмежити продаж, тому що це не принесе істотного доходу, а відношення з пошуковими системами може зіпсувати.

5. Відмова від автопрогона по каталогам. Можливість наростити досить об'ємну кількість посилань за короткий проміжок часу за допомогою автопрогона по каталогам не приведе до якісних посилань. Пошуковики таку поведінку розцінюють як спробу нечесного просування, і робота буде виконана в порожню.

Фахівці компанії «Полюс Альфа» розробили унікальну власну стратегію розкрутки і пошукового просування сайтів, яка безсумнівно підніме сайт в ТОП пошукової видачі. А разом з якісною розробкою сайтів і запуском в мережі, ресурс буде приносити прибуток за рахунок розширення клієнтської бази.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 голос)

Обговоримо Вашу
ідею?

Переглянути розташування на карті Google
 
×

Обговоримо Вашу ідею?