Як поліпшити поведінкові чинники

Як поліпшити поведінкові чинники

Одним з алгоритмів, що використовуються пошуковими системами, є поведінкові чинники, за якими оцінюється, наскільки задовільний сайт з точки зору відвідувачів. Тому так важливо поліпшувати поведінкові фактори для підвищення позицій в пошуковій системі.

На сьогоднішній день поведінкові фактори поділяються на клікові (що стосуються пошукової видачі) і внутрішні (фактори внутрішньої оптимізації).

До категорії клікових факторів відносяться клікабельність у видачі, останній і єдиний клік, а також повернення до пошукової видачі. Внутрішні чинники включають такі показники як число користувачів, кількість сторінок, які були переглянуті, швидкий відхід, кількість відмов, середній час, який користувач провів на сайті.

Підвищити клікові показники можна поліпшенням представлення сайту в пошуковій видачі. Спочатку потрібно оптимізувати сніппети - лаконічні фрази, які супроводжують кожне посилання в пошуковій видачі. Якщо сніппет в повній мірі відповідає пошуковому запиту, високі шанси, що за цим посиланням користувач пройде на сайт, відповідно, клікабельність збільшиться.

У разі, коли користувач переходить з пошукової видачі на сайт і не отримує потрібної інформації, він повертається до видачі пошукової системи. Від кількості таких повернень також буде залежати релевантність сайту, відповідно, буде гірше оцінений поведінковий фактор даного типу. Для виправлення ситуації потрібно пропрацювати вміст сторінок сайту так, щоб досягти максимуму релевантності.

Варто відзначити деяку обмеженість впливу власників сайтів на зовнішні чинники, оскільки дуже складно прогнозувати, що саме вибере відвідувач, навіть якщо сайт розташований на першій сторінці результатів видачі. Зате є можливість впливати на внутрішні чинники, і в основному на них зосереджена вся увага власників сайтів.

Щоб підвищити якість внутрішніх поведінкових факторів, потрібно працювати над підвищенням якості самого сайту. Це означає, що потрібно активно працювати над ресурсом в комплексі, коректуючи його слабкі сторони. Наприклад, якщо юзабіліті опрацьовано неякісно, ​​потрібно виправити його рівень, якщо на сайті немає тематичного контенту, найняти фахівця, який би зайнявся написанням текстів.

Одним з методів підвищення якості поведінкових факторів є додавання відео. Не обов'язково відео ролик повинен стосуватися тематики сторінки, це може бути просто цікаве відео, однак воно продовжить час перебування користувача на вашому сайті.

Підвищити поведінкові фактори можна також, додавши кнопку Google+ на сайт, не забуваючи і про кнопки інших соціальних мереж. Коли трафік фіксується не тільки з пошукової видачі, це позитивно розцінюється пошукачем.

Увага, яка приділяється веб-майстрами, просуванню сайтів в соціальних мережах, незабаром буде конвертовано в приплив відвідувачів.

Застосовуючи різні методики вдосконалення поведінкових факторів, можна істотно поліпшити відвідуваність сайту, а значить, прибутковість компанії.

5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 голос)

Обговоримо Вашу
ідею?

Переглянути розташування на карті Google
 
×

Обговоримо Вашу ідею?