Як утримати користувачів на сайті

Як утримати користувачів на сайті

Після запуску web-сайту в мережі інтернет необхідно зайнятися його розкруткою і пошуковим просуванням. Даний етап не можна пропустити, тому що, він має прямий вплив на поведінкові фактори користувачів.

Не рідко бувають випадки, коли ресурс розроблений на високому рівні, красиво оформлений контент, унікальні тексти і зрозумілий, призначений для користувача інтерфейс, але головне завдання інтернет-ресурсу - максимально велика кількість часу, що проводить користувач на сторінках сайту, залишається не вирішеною. Адже чим більше відвідувачі роблять дій на сайті, тим він популярніший і вище в пошуковій видачі.

Для початку потрібно визначити причини проблеми. Для цього можна проаналізувати кілька найбільш популярних ресурсів в такій же тематиці, що і Ваш сайт.

Які ж існують способи для утримання користувачів на сайті якомога довше?

1. Якісний контент в доступному змісті. При розробці сайтів якісному тексту, орієнтованому на користувачів, приділяється велика увага. Контент може залучити відвідувача зробити кілька дій на сайті і тим самим провести більше часу на ньому.

2. Правильна відповідність заголовків, підзаголовків і текстів. Коли користувач зрозуміє, що йому набрехали в кричущому заголовку, він відразу ж покине сайт. В такому випадку поведінковий фактор буде дуже поганим.

3. Яскравий мультимедійний контент - відео, презентації. З його допомогою можна зацікавити аудиторію, але не варто бути занадто нав'язливими. Краще, щоб відео запускалося з натискання кнопки, а не автоматично при переході на сторінку.

4. Оптимізація навігації. Користувачі не будуть довго шукати потрібний розділ або кнопку, тому зручний сайт з правильною навігацією матиме більше відвідувань. Можна налаштувати відкриття вкладок в новому вікні. Це дозволить відвідувачам не забути про Ваш ресурс і повернутись на посадкову сторінку після прочитання іншого матеріалу.

5. Адаптація під мобільні пристрої. Властивість сайту адаптуватися під різні формати підвищує його популярність і кількість відвідувань. Створюючи комфортні умови для своєї аудиторії, Ви підвищуєте рівень довіри до ресурсу.

6. Чіткі і зрозумілі заклики до дії. Кнопки, що не потрібно шукати, приваблива графіка і чітке текстове пояснення призводить до цільових дій на сайті. Навіть створення уявного діалогу, наприклад, опитування, анкетування, підвищує час проводження аудиторії на сторінках сайту.

7. Акції, розіграші, подарунки. Всі маркетингові прийоми, спрямовані на зацікавленість і захоплення відвідувачів, позитивно позначаються на поведінкових факторах.

Компанія «Полюс Альфа» спеціалізується на розробці сайтів в Києві. Ще на початковому етапі створення, в ресурс закладаються вищеперелічені правила, щоб підвищити час проводження користувачів на сторінках сайту і поведінкові фактори в цілому.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 0.00 (0 голосов)

Обговоримо Вашу
ідею?

×

Обговоримо Вашу ідею?