Всім власникам інтернет магазинів відома сумна ситуація, коли в оптимізацію вкладено багато сил і фінансів, здавалося б, юзабіліті на висоті, всі технічні помилки виправлені, а трафік не додається. Ось кілька базових порад, які допоможуть оживити ваш магазин.
При цьому важливо враховувати, що всі люди різні: комусь зручніше спілкуватися по телефону, а хтось ненавидить телефонні розмови, навпаки, любить листування. Чим більше каналів для зв'язку ви залишите, тим більше відвідувачів будуть відчувати себе комфортно.
Основні канали зв'язку для підтримки клієнтів: телефони, на крайній випадок, двох операторів мобільного зв'язку, міський номер телефону, месенджери (Skype або Viber), система онлайн підтримки, електронна пошта. Також можна продумати сторінку «Залишити заявку».
Цей хід допоможе надати реалістичності вашому інтернет магазину, викликати довіру покупців. Створіть сторінку з інформацією про основних співробітників, супроводивши її фотографіями. Не зайвим буде опублікувати фотографію товару, задоволених клієнтів з покупками.
- відмінний засіб для того, щоб створити відчуття діалогу з клієнтом. У блозі можна розповідати про те, які труднощі у вас виникають в роботі, згадувати кумедні ситуації, ділитися планами на майбутнє. Важливо вести пости в блозі простою, розмовною мовою, не використовувати специфічні терміни.
, на якій клієнти могли б залишати свої враження про товари або роботу магазину. Це велика відповідальність, оскільки потрібно віддавати собі звіт в тому, що відгуки можуть бути і невтішними.
, завдяки якому користувачі легко зможуть оцінити, наскільки популярний ресурс.
Про цей пункт сьогодні не говорить тільки ледачий, проте не зайве нагадати ще раз - кнопки «Мені подобається» для Вконтакті, Like і Share для Facebook є магнітом, який притягує більше трафіку.
На сьогоднішній день цей метод не є надто популярним, однак і про нього також не варто забувати. Важливо вибирати тематичні майданчики з високою відвідуваністю - в такому випадку ви зможете розраховувати на більшу кількість відвідувачів.
- суть даного методу полягає в розміщенні оголошень, які не говорять прямо про продукт, а лише натякають на нього. Можна знайти тизерні мережі, що пропонують програми, в яких можна буде розміщувати рекламні блоки вашого сайту.
, в яких ваш партнер отримує посилання, при переході через яке на його рахунок перераховується певний відсоток. При такому підході у виграші залишаються всі, оскільки власник магазину отримує трафік, а партнер - оплату. Є різні програми, в яких може бути стягнено плату за покази, за вчинення дії, за клік, за продаж.
Також ми добре робимо:
Обговоримо Вашу
ідею?
Web студія Полюс Альфа "Створення сайтів», Україна 2002-2021