Як залучити користувачів в соцмережах

Як залучити користувачів в соцмережах
Як залучити користувачів в соцмережах

Ведення груп в соціальних мережах є одним з найпотужніших інструментів залучення відвідувачів на сайт, збільшення продажів. Пропозиції розкрутки в соцмережах можна знайти в багатьох SEO-компаніях, в тому числі і в «Полюс Альфа».

Варто враховувати, що самостійне просування компанії в соціальних мережах - справа досить клопітка, оскільки супроводжується багатьма підводними каменями і нюансами.

Якщо ви хочете зробити популярною групу, наприклад, ВКонтакті, потрібно почати з постановки цілей. Незалежно від того, яку мету ви для себе визначили, аудиторія групи повинна бути цільовою і активною, в іншому випадку, користі від неї не буде ніякої.

Для залучення користувачів можуть використовуватися різні способи, хороші і не дуже: покупка користувачів, установка спеціальних модулів на сайт, проведення конкурсів, партнерство з іншими спільнотами, покупка груп, контекстна реклама.

До недавнього часу покупка ботів була одним з найпопулярніших методів серед спамерів. Однак такий метод, за своєю суттю, марний, оскільки в групі нуль живих користувачів, адже боти не становлять ніякої активності. З 2012 року керівництво ВКонтакті розпочало боротьбу з компаніями, що ведуть розкрутку цим методом, і боти з груп автоматично видаляються.

Винахідливі спамери придумують нові способи накрутки - наприклад, сьогодні користувачі цієї популярної соцмережі можуть виявити, що знаходяться в групах, про які вони ні сном, ні духом не знають.

Найбільш простим і дієвим методом є установка плагінів на сайт - це можуть бути кнопки «Поділитися», блоки візитних карток груп в соціальних мережах, система коментування. Блок на сайті, який посилається на групу в соціальних мережах, надає вам можливість регулярно поставляти інформацію про вашу компанію користувачеві, який одного разу зайшов на ваш ресурс.

Кнопка «Поділитися» дозволяє публікувати інформацію з сайту в новинній стрічці користувача. Це не приваблює користувачів безпосередньо в групу, однак друзі цієї людини можуть пізніше перейти по посиланню на ваш сайт.

Візитка групи в соцмережі істотно збільшує ймовірність приросту аудиторії групи, оскільки користувачеві відображаються його друзі, які знаходяться в групі. Це тонкий психологічний прийом, що дозволяє підвищити довіру до даного сайту - якщо мої друзі вступили в групу, значить вона того варта.

Система коментарів на «Фейсбук» або ВКонтакті, яка відображається на сайті. Завдяки можливостям соцмереж коментатори залишають посилання на сайті в своїх новинних стрічках, отже, через якийсь час їх друзі зможуть повернутися на сайт або в групу.

Дуже діючим способом залучення користувачів є конкурси, однак тут є важливий нюанс - призи повинні бути вагомими (електроніка, подарункові набори косметики). Тут спрацьовує менталітет наших людей, які дуже люблять так звану «шару».

Мінусом такого методу є різкий спад активності по завершенню конкурсу. Однак це можна легко нівелювати регулярним проведенням таких заходів.

Компанія «Полюс Альфа» пропонує послугу просування в соціальних мережах з використанням тільки дієвих методів.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 голос)

Обговоримо Вашу
ідею?

Переглянути розташування на карті Google
 
×

Обговоримо Вашу ідею?