Як знайти рекламодавців для сайту? 10 корисних порад

Як знайти рекламодавців для сайту

Начебто ви ось тільки шукали де замовити створення сайтів в Києві, і ось ваш ресурс стає популярним, набирає все більших обертів відвідуваності. Природно все це можна використовувати з вигодою, тому багато власників сайтів шукають рекламодавців. При цьому останнього може зацікавити в рівній мірі як ресурс з великою відвідуваністю, так і з великою активністю відвідувачів (коментування, форум і т.д.).

Але в будь-якому випадку до пошуку рекламодавця потрібно приступати лише в тому випадку, коли вам є що йому запропонувати. Для цього можете по вашій тематиці переглянути ті сайти, що в ТОПі і порівняти наскільки ви дотягуєте чи ні до їхнього рівня. У будь-якому випадку, поради фахівців «Полюс Альфа» будуть вам корисні, оскільки в цій статті ми розберемо основні способи пошуку рекламодавця за умови, що з вашим сайтом дійсно все в порядку і прийшов час продавати рекламні місця. В іншому випадку ви завжди можете скористатися послугами по просуванню сайта

  1. Одним з простих способів є пошук рекламодавців на блогах. Шукаєте блоги зі схожою тематикою, як у вас. Дивіться на наявність рекламних банерів, переходите по посиланню і пишете свою пропозицію щодо надання рекламної площі.
  2. У газеті оголошень або на аналогічному онлайн сервісі шукати тих, кому будете вигідно розмістити рекламу на вашому сайті і обдзвонювати з пропозицією співпраці.
  3. Рекламодавці можуть знайти вас самі, якщо сайт для них буде цікавий, з перспективами і очевидними вигодами. Для цього вам потрібно передбачити спеціальний розділ в шапці блогу чи сайту, де ви і розповісте про свою пропозицію, тим самим запрошуючи рекламодавців.
  4. Аналогічно до попереднього пункту, можна просто розмістити запрошення-оголошення на своєму сайті. І зробити це ще можна за допомогою рекламного банера «реклама тут». Розмістити його можна у вигляді вказівника.
  5. Контекстна реклама в пошукових системах. Аналогічно першим двом пунктам, шукаєте того, хто замовив рекламу і звертаєтеся з пропозицією.
  6. Якщо на вашому сайті, не важливо це інтернет магазин, блог, ведеться живе спілкування, то можете повивчати, хто залишає коментарі, можливо там є потенційний рекламодавець.
  7. Власники деяких ресурсів час від часу створюють пости в знак подяки своїм спонсорам. Ви можете використовувати Google, щоб відшукати подібні публікації, так як вони йдуть разом зі переліком фірм, з власниками яких ви потім і зв'яжетеся.
  8. Якщо у вас є готові списки для email-розсилок на одному з сервісів, то чому б не використовувати і цю можливість, щоб знайти рекламодавця.
  9. Також можна закріпити пропозицію про співпрацю з черговою статтею, що планується для розміщення. У цьому випадку можете не сумніватися, що воно буде помічено.
  10. Можна шукати рекламодавців через форуми. На форумах часто є теми, прикріплені на платній основі, там дуже багато потенційних рекламодавців. 
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (2 голосов)

Обговоримо Вашу
ідею?

×

Обговоримо Вашу ідею?