Яким повинен бути ефективний банер

Яким повинен бути ефективний банер

Головна мета будь-якого сайту в мережі інтернет - завоювати настільки велику аудиторію користувачів, наскільки це можливо. SEO-фахівці використовують безліч інструментів для розкрутки сайтів і залучення відвідувачів. Найбільш поширені з них - контекстна і банерна реклама. В обох випадках на успішність рекламної кампанії буде впливати зовнішній вигляд банера.

У разі переходу на сайт, користувач складає своє перше враження по першому екрану, більшу частину якого займає знову ж банер. Але він ширший і інформаційно більш наповнений, ніж рекламний. Ресурс має максимум п'ять секунд, щоб сподобатися відвідувачеві. І якщо банер не справляється з таким завданням, то його слід терміново змінити.

Яким же повинен бути ефективний банер?

  • Яскравий

Дизайн банера повинен одразу запам'ятовуватись. Це не означає, що потрібно використовувати купу різних кольорів і відтінків. Як правило, запам'ятовуються стильні банера з невеликою родзинкою. Нехай це буде намальований від руки персонаж або фото що зачаровує, але таке, щоб залишалося місце для фантазії. За допомогою банера потрібно розширювати впізнаваність бренду, тому в дизайні використовують фірмові кольори або символи.

  • Інформаційний

Безсумнівно, текстове наповнення має бути присутнім на банері. Але дуже важливо не перестаратися з кількістю інформації, що вкладається в банер. Іноді досить одного речення, щоб привернути увагу користувачів, а величезний текст може виявитися нудним і переповненим інформацією. Виходячи зі спостережень, зараз користувачі не вчитуються в текст, а лише побіжно переглядають і зупиняють погляди тільки на заголовках.

  • Правдивий

Якщо Ви один раз спробуєте обдурити відвідувачів, то вони вже не повернуться, як би Ви не старалися. Всі заголовки, написані на банері, чи то слоган для рекламного банера або заклик до дії на сайті, повинні підтверджуватися з подальшою інформацією на сторінках ресурсу. Інакше, довіра підірвана і поведінкові фактори будуть погіршуватися.

  • Інтерактивний

Мова йде не про різнокольорові букви, що мерехтять, а про якісну анімацію, що розповідає про бренд або продукт, яка залучає відвідувачів начебто зіграти в гру, тим самим зупиняє на собі погляд і дивує.

  • Провокаційний

Здивувати відвідувачів зараз не дуже просто. Потрібна ідея, обдуманий маркетинговий хід, а не просто опис товару/послуги або компанії на банері. Заголовки повинні бути короткими, помітними і провокаційними. Можливо навіть питального характеру, щоб зупинити погляд, змусити замислитися, вступити в діалог з користувачами.

Привернути увагу відвідувачів, підігріти інтерес до сайту і пробудити бажання натиснути кнопку, і все це тільки за допомогою банера, зможуть втілити в життя фахівці компанії «Полюс Альфа». Замовте сайт, який дійсно буде працювати.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 голос)

Обговоримо Вашу
ідею?

×

Обговоримо Вашу ідею?