З чого слід починати розкрутку інтернет магазину?

З чого слід починати розкрутку інтернет магазину?
З чого слід починати розкрутку інтернет магазину?

Після того, як ви замовили створення сайту інтернет магазину в компанії «Полюс Альфа» наступним виникає питання про те, які далі йдуть етапи роботи. Варіантів вирішення цього питання є два:

  • Довірити розкрутку сайту професіоналам «Полюс Альфа»;
  • Вивчати  подробиці цього процесу самому, адже є клієнти, які цікавляться цим і мають на це достатній час.

У будь-якому випадку, ви можете прочитати нижчевикладену інформацію про перші кроки і вже після цього приймати рішення. Нерідкі випадки, коли клієнти з ентузіазмом приступають до розкручування, а потім все-таки шукають допомоги професіоналів. Справа в тому, що розкрутка інтернет магазину відрізняється від звичайного сайту перетинами фільтрів, кількістю сторінок з товаром, тобто обсяг робіт по просування набагато більше.

Отже, перші кроки в розкрутці інтернет магазину потрібно починати з веб аналітики сайту. Щоб забезпечити своєчасне та безперешкодне ранжування по середньочастотним і низькочастотним запитам, потрібно перевірити сайт на наявність санкцій від пошукових систем. При виявленні таких, розкрутку інтернет магазину потрібно починати тільки після скасування фільтрів. Далі слід переходити до аналізу сайтів конкурентів. В результаті чого буде видно посилальна стратегія, можна буде швидко сформувати семантичне ядро ​​після аналізу семантики конкурентів. За допомогою спеціальних сервісів можна дізнатися також витрачений бюджет на контекстну рекламу.

Наступним етапом розкрутки інтернет магазину буде складання семантичного ядра, робота з ключовими словами і прописування мета-тег. Щоб виключити дублювання останніх, краще заздалегідь прописати шаблон складання мета-тегів. Не менш важливим пунктом роботи вважається внутрішня оптимізація інтернет магазину, а також внутрішня перелінковка сторінок.

Далі слідує такий об'ємний етап робіт, як написання текстів для внутрішніх сторінок інтернет магазину. Краще оформити стратегію наповнення статтями сайту на кілька місяців наперед, що не дозволить розслабитися і матиме мотивуючу функцію, адже сторінок дуже багато. При цьому тактика наповнення текстами інтернет магазину повинна бути наступною: відразу всі основні розділи та категорії, потім просуваючі сторінки, а після вже і всі інші. Статті повинні бути не тільки цікавими, а й унікальними, все це буде сприяти підвищенню конверсії. Зараз також поширене ведення блогу, як окремого розділу, що також дає свої плоди впливу на користувачів.

Після продуктивної внутрішньої оптимізації, потрібно не забувати і приріст посилальної маси, як зовнішній фактор ранжування. Додатково потрібно шукати аудиторію в соціальних мережах і там підтримувати з нею спілкування. За деякими категоріями товарів це буде відмінним джерелом трафіку. Додатково цей спосіб розкрутки інтернет магазину буде сприяти отриманню природних посилань, адже користувачі діляться цікавим матеріалом або розміщують у себе на сторінці.

Тепер ви можете оцінити весь обсяг робіт і зробити правильний вибір. Вдалого вам просування!

5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 голос)

Обговоримо Вашу
ідею?

Переглянути розташування на карті Google
 
×

Обговоримо Вашу ідею?