Для багатьох нині це досить знайома ситуація, коли після створення та базової розкрутки сайту немов і зростає відвідуваність, але разом з тим ви бачите з статистики, що показник відмов досить високий. Про що це говорить? Читач переходить на ваш сайт та практично одразу його залишає. Щось його відштовхнуло або він не знайшов цікавої інформації. Причин, по яким зростає показник відмов, дуже багато, незалежно від того яким чином ви його спостерігаєте – Яндекс Метрикою чи Google Analytics. В будь-якому разі це явище неможна ігнорувати та потрібно вжити усі необхідні заходи для попередження розвитку цього явища. Треба проаналізувати свій сайт, та при цьому навіть не порівнювати його з конкурентами, а подивитися очима відвідувача та намагатися зрозуміти, що з ним не так. Якщо зовсім складно та ви не можете побачити помилки самостійно, то можна скористатися послугою веб аналітики. В цьому випадку фахівці скажуть вам на типові помилки, які були припущені внаслідок відсутності досвіду чи певних знань.
Найбільш поширеними помилками, які впливають на показник відмов, є:
Перелік можна продовжувати ще довго. Він і надалі буде розширюватися з розвитком сайтобудування, тому що будуть виникати нові, більш сучасні помилки. Це нормально, усі на них вчяться. Головне – вміти їх своєчасно побачити та виправити. Подумайте про те, скільки на вашому сайті з вищеперерахованих помилок можна виявити? Якщо нема жодної, то вас можна привітати. Ви зробили гарну платформу для подальшого просування.
Також ми добре робимо:
Обговоримо Вашу
ідею?
Web студія Полюс Альфа "Створення сайтів», Україна 2002-2021