Зменшення показника відмов або чому відвідувачі залишають ваш сайт?

Зменшення показника відмов або чому відвідувачі залишають ваш сайт?

Для багатьох нині це досить знайома ситуація, коли після створення та базової розкрутки сайту немов і зростає відвідуваність, але разом з тим ви бачите з статистики, що показник відмов досить високий. Про що це говорить? Читач переходить на ваш сайт та практично одразу його залишає. Щось його відштовхнуло або він не знайшов цікавої інформації. Причин, по яким зростає показник відмов, дуже багато, незалежно від того яким чином ви його спостерігаєте – Яндекс Метрикою чи Google Analytics. В будь-якому разі це явище неможна ігнорувати та потрібно вжити усі необхідні заходи для попередження розвитку цього явища. Треба проаналізувати свій сайт, та при цьому навіть не порівнювати його з конкурентами, а подивитися очима відвідувача та намагатися зрозуміти, що з ним не так. Якщо зовсім складно та ви не можете побачити помилки самостійно, то можна скористатися послугою веб аналітики. В цьому випадку фахівці скажуть вам на типові помилки, які були припущені внаслідок відсутності досвіду чи певних знань.

Найбільш поширеними помилками, які впливають на показник відмов, є:

  • Інформація не відповідає запиту відвідувача, тобто він розраховував, що він знайде у вас те, що йому потрібно, однак цього не сталося і він швидко полишив сайт.
  • Тексти на сторінках вашого сайту не мають ніякої структури чи привабливого оформлення. Адже уся інформація в першу чергу оцінюється спочатку візуально, а потом уже за допомогою читання та аналізу. Тому суцільне «простирадло» буде відштовхувати будь-якого користувача.
  • Розміщення ключових слів у текстах некоректне, внаслідок чого у процесі читання виникає дискомфорт, тому відвідувач хоче скоріше полишити вашу сторінку. Це досить типова та поширена помилка.
  • Неунікальність інформації. В пошуковій системі увагу читача міг привернути уривок, однак перейшовши за посиланням він побачив те саме, що й на багатьох сторінках до цього. Звісно, це відштовхує.
  • Використання у текстах професійних термінів, які не є зрозумілими звичайному користувачу. Краще за все писати «людською мовою», а якщо так важко налаштуватися на таке викладення своїх думок, то хоча б пишіть пояснення, щоб усім було зрозуміло, а не тільки вашим колегам.
  • Шрифт, який подразнює. Зовсім нескладно підібрати нормальний, та перевірити одразу на собі. Прочитайте декілька текстів, та задумайтесь над тим наскільки комфортно від процесу читання. Не рябить у очах? Не виникає бажання відвести погляд? В такому випадку не треба змінювати нічого не треба. Це така дрібниця, тому дуже нерозумно внаслідок цього втрачати користувачів.
  • Велика кількість реклами, а це ж основний подразнюючий фактор. Треба бути обережним та знати міру й у цьому.

Перелік можна продовжувати ще довго. Він і надалі буде розширюватися з розвитком сайтобудування, тому що будуть виникати нові, більш сучасні помилки. Це нормально, усі на них вчяться. Головне – вміти їх своєчасно побачити та виправити. Подумайте про те, скільки на вашому сайті з вищеперерахованих помилок можна виявити? Якщо нема жодної, то вас можна привітати. Ви зробили гарну платформу для подальшого просування. 

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 0.00 (0 голосов)

Обговоримо Вашу
ідею?

×

Обговоримо Вашу ідею?