Значення і асоціації кольорів в дизайні сайту

Значення і асоціації кольорів в дизайні сайту

Сприйняття людиною будь-якого предмета, явища, усього навколишнього середовища починається з аналізу кольору, який він бачить. Що й казати про значення кольорів при створенні сайту, в цьому випадку від вибору відтінків буде залежить сприйняття, перше враження, а також сформована думка в якійсь мірі. Саме тому якщо ви замовляєте в компанії «Плюс Альфа» таку послугу, як розробка сайтів в Києві, то вам необхідно бути готовим до питання вибору основного кольору для дизайну майбутнього сайту.

Будь-який колір або відтінок має психологічний вплив на людину, може викликати ту чи іншу реакцію, причому в більшості випадків це відбувається несвідомо, логічно деякі асоціації часом важко пояснити. Колір – це один з важливих елементів, на які потрібно звертати увагу при розробці сайту. Саме колір здатний викликати певні емоції, асоціації, спогади, відбувається вплив на психічний стан людини. Якщо планується створення інтернет магазину, то повинні підбиратися такі кольори, які стимулюють продажі. У разі розробки корпоративного сайту, колірна гамма повинна бути такою, щоб викликати довіру у потенційних клієнтів. Наприклад, довіру і впевненість вселяють сині тони, що найчастіше можна спостерігати на корпоративних сайтах. Якщо ви виберете блакитне, блакитно-зелене забарвлення, то зайшовши на ваш сайт відвідувачі будуть відчувати релакс та умиротворення, оскільки це кольори моря та водної стихії.

Червоний колір означає рішучість, готовність до дій, рух вперед, іншими словами енергію. Тобто менше думати, а швидше приймати ті чи інші дії. Саме тому деякі власники вибирають червоний в якості основного фону, щоб була можливість маніпуляцій клієнтами. Однак тут потрібно бути обережними, оскільки з червоним легко переборщити і викликати роздратування. Нехай, це будуть приглушені тони червоного, ближче до бордо, так буде досягатися необхідний ефект і не буде негативного сприйняття.

Для тих, хто хоче замовити розробку сайту про медицину, здоровий спосіб життя, дієти або правильне харчування, слід орієнтуватися на зелений колір. Він за своєю суттю є нейтральним, проте асоціюється з життям і неодмінно буде залучати відвідувачів.

Жовтий колір асоціюється з життєрадісністю, позитивними емоціями, комфортом і легкістю. Відмінний варіант для магазину дитячих товарів або послуг.

Сірий колір також нейтральний, що говорить про формальность. Якщо його поєднувати з яскравими тонами, то можна отримати спокійний, заспокійливий фон, проте не відволікаючий, а який акцентував увагу на викладеної інформації.

А ось білим кольором важко зіпсувати дизайн, оскільки асоціюється з простотою, молодістю, не може викликати абсолютно ніяких неприємних відчуттів.

Рожевий асоціюється з легкістю, подарунками, ніжністю, відносинами і сексуальністю. Відмінний варіант для жіночих сайтів.

Саме тому, щоб розкрутка сайту і робота з ним була високоефективною, потрібно ретельно продумати ті кольори, які максимально позитивно впливатимуть на вашу цільову аудиторію.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (3 голосов)

Обговоримо Вашу
ідею?

×

Обговоримо Вашу ідею?