Зовнішні чинники ранжирування сайту

Зовнішні чинники ранжирування сайту

Пошукові системи з кожним роком посилили вимоги до якості ресурсів, що просуваються. Це пояснюється тим, що з дня на день безліч сайтів - якісних і не зовсім намагаються завоювати увагу користувачів і прагнуть вийти на високі позиції в пошуковій видачі. А для того, щоб відвідувачі мережі інтернет отримували тільки унікальну і корисну інформацію, яка відповідає їхнім запитам, пошуковим роботам потрібно постійно відслідковувати оновлення на сторінках сайту.

Яку позицію в пошуковій видачі займе даний ресурс з того чи іншого ключового запиту визначають пошукові роботи, поєднуючи різні фактори довіри до сайту і називається цей процес ранжуванням сайту. Існують внутрішні і зовнішні чинники ранжування сайту. До внутрішніх факторів відноситься все, що пов'язано з якістю інформації: унікальність контенту, перелінковка і грамотна побудова семантичного ядра.

Зовнішні чинники ранжування впливають на розкрутку сайту і його пошукове просування. Тільки досвідчені SEO-фахівці можуть створити для кожного сайту індивідуальну і, головне, дієву стратегію просування. Якщо зі внутрішньою оптимізацією все залежить від якості наповнення сторінок сайту, то для успішного зовнішнього ранжування доводиться обмірковувати всі дії, щоб не привести сайт до бану з боку пошукових роботів.

Посилальна маса, як зовнішній фактор ранжування

  • кількість посилань, які ведуть на сайт, впливають на ранжування, і фахівці повинні стежити за коректним нарощуванням посилальної маси, щоб не викликати підозр у пошукових роботів;
  • найважливішим критерієм є якість посилань, що ведуть на сайт. Сайт-донор повинен мати схожу тематику ресурсу і хороші показники довіри у пошукових систем. На донорному сайті, з якого куплені посилання, враховується не тільки вік домену, але ще і аналізується якість контенту, відвідуваність і кількість вихідних від нього посилань.

Поведінка користувачів, як зовнішній фактор ранжування

• час перебування відвідувачів на сайті і число сторінок, що переглядаються, вважається одним з найважливіших критеріїв оцінки популярності ресурсу. При створенні сайту необхідно приділяти увагу юзабіліті сайту, щоб спростити ресурс для користувачів і зробити його максимально зрозумілим;

• істотно підвищує рівень сайту велика кількість постійних відвідувачів, тобто тих, хто після перегляду контенту сайту, повернулися знову і можливо ще не один раз;

• вихід користувачів з сайту після перегляду однієї сторінки негативно позначається на ранжуванні сайту. Роботи під виходом користувачів мають на увазі, що контент не відповідає ключовому запиту.

Компанія «Полюс Альфа» для кожного проекту знаходить нові шляхи для збільшення відвідуваності сайту і як наслідок, підвищення позиції в пошуковій видачі. Підвищуючи рівень сайту, вдається природним шляхом поліпшити поведінкові чинники користувачів.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 голос)

Обговоримо Вашу
ідею?

×

Обговоримо Вашу ідею?