Бізнес сайт для виробника

Ставимо мету для створення сайту

Мало хто не погодиться з тим, що сьогодні корпоративний сайт вважається такою ж необхідністю аналогічно офісу компанії. Без його наявності організації втрачають більшу частину своїх можливостей, оскільки все більше угод, передачі інформації зараз відбувається за допомогою мережі інтернет. Цим і керуються всі ті наші клієнти, які хочуть замовити створення сайтів для бізнесу в студії «Полюс Альфа».

Але сьогодні поговоримо не просто про бізнес сайти, а про ресурс для виробничої компанії. Таких замовлень все більше, однак і питання по цій темі задаються все частіше і частіше. Починаючи від особливостей дизайну і закінчуючи аналізом елементом, які зобов'язані бути присутніми на сайті.

Як і при створенні будь-якого іншого, при розробці корпоративного сайту завжди треба відштовхуватися від поставленої мети. Виробник не завжди продає товари через сайт і не потребує цього, для цього є дилери та партнери. Так навіщо ж потрібен сайт виробничій компанії? Щоб зміцнити імідж компанії (або ж сформувати), а також стимулювати споживчий попит. Потенційні клієнти під час перебування на такому сайті повинні легко і швидко отримати всю необхідну систематизовану інформацію по продукту.

Сайт виробничої компанії призначений для ознайомлення користувачів з процесом виробництва і видами продукції, що випускається. Основне завдання сайту на даному етапі - створення привабливого іміджу компанії як серед українських споживачів продукції компанії, так і серед зарубіжних клієнтів і партнерів. І якщо не виконувати елементарні вимоги при створенні корпоративного сайту, він легко може стати антирекламою для вашого бізнесу або виробництва. Детальніше вже говорилося про це тут. Якщо ж корпоративний сайт виробничої компанії організований правильно, то всі відвідувачі отримують вичерпну інформацію про необхідному продукцію, можуть зробити попередні розрахунки, якщо на сайті передбачений прайс і т.д. Якщо буде підтримана ініціатива веб-майстрів, то добре ще використовувати демонстрацію відео виробничого процесу по flash-технології. Самі клієнти нашої студії не завжди знають про таку можливість, а ефект виходить відмінний. Подібні демонстрації викликають довіру, немов притягуючи і маючи в своєму розпорядженні всіх потенційних клієнтів і партнерів. Про це також не варто забувати на етапі розробки.

Мета розробки корпоративного сайту для виробника

Підсумовуючи все вищесказане, можна дійти висновку, що основними завданнями даного сайту є не просто елементарний опис діяльності. Важливо насичувати сайт актуальною, важливою інформацією зі сфери діяльності компанії. Починаючи від каталогів продукції, анонсів виробництва і закінчуючи прайсами.

Отже, під метою мається на увазі:

  • Розміщення інформації про діяльність компанії-виробника;
  • Сформувати імідж або підвищити його;
  • Залучити агентів, дилерів, дистриб'юторів до збуту продукції;
  • Реклама послуг з акцентом на зручності для партнерів;
  • За допомогою сайту можна проводити ринкові дослідження.

Щоб цілі були досягнуті, попередньо представникам виробничої компанії потрібно зібрати всю необхідну для цього інформацію. Після аналізу цієї інформації, ми або будь-яка інша веб-студія вже можемо оцінити весь обсяг послуги і сказати вартість майбутньої роботи. Завжди пам'ятайте про важливість на початковому етапі робіт наявності поставленої перед собою мети. Підхід до розробки вашого майбутнього ресурсу повинен бути таким же усвідомленим і зваженим, аналогічно вашим діям при відкритті компанії або старті бізнесу.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 голос)

Обговоримо Вашу
ідею?

×

Обговоримо Вашу ідею?