На те, щоб користувач оцінив корисність ресурсу вистачає менше хвилини. Він або не захоче витрачати час даремно і піде геть, або ж, запримітивши потрібну інформацію, залишиться вивчати матеріал. Ось і всім відома народна мудрість: «По одягу зустрічають ....». Відвідувачі можуть вперше стикатися з діяльністю компанії, зайшовши на її сайт. Від того, яким буде перше враження від сайту у потенційного клієнта, багато в чому залежить його ставлення до даної компанії в майбутньому. Не варто випускати з уваги той факт, що за якістю ресурсу будуть судити про рівень самої компанії і якості послуг, що надаються.
Так важливий в цьому випадку і контент, і візуальне сприйняття, тобто дизайн. Ці дві складові повинні бути ретельно підібрані ідеальним чином, в залежності від тематики та спрямованості вашого ресурсу. Отже, ви замовили корпоративний сайт в студії створення сайтів , однак подальше наповнення і контент взяли на себе або ж співробітників компанії. Це звичайно ж похвально, але важливо знати дещо для ефективного функціонування ресурсу, вірніше, як не викликати на себе біди. Може бути й таке. Корпоративний сайт, як і будь-який інший, може служити антирекламою для бізнесу.
Запам'ятайте назавжди для роботи з ресурсом, що корпоративний сайт буде завжди позиціонувати бізнес з найгіршої сторони і служити йому антирекламою, якщо:
Деякі психологічні прийоми і критерії сприйняття ви можете прочитати в даній статті нашого блогу. Багато що стане зрозумілим, станеться лише тільки застосувати на практиці.
Також ми добре робимо:
Обговоримо Вашу
ідею?
Web студія Полюс Альфа "Створення сайтів», Україна 2002-2021