В яких випадках корпоративний сайт буде антирекламою для бізнесу?

В яких випадках корпоративний сайт буде антирекламою для бізнесу?
В яких випадках корпоративний сайт буде антирекламою для бізнесу?

На те, щоб користувач оцінив корисність ресурсу вистачає менше хвилини. Він або не захоче витрачати час даремно і піде геть, або ж, запримітивши потрібну інформацію, залишиться вивчати матеріал. Ось і всім відома народна мудрість: «По одягу зустрічають ....». Відвідувачі можуть вперше стикатися з діяльністю компанії, зайшовши на її сайт. Від того, яким буде перше враження від сайту у потенційного клієнта, багато в чому залежить його ставлення до даної компанії в майбутньому. Не варто випускати з уваги той факт, що за якістю ресурсу будуть судити про рівень самої компанії і якості послуг, що надаються.

Так важливий в цьому випадку і контент, і візуальне сприйняття, тобто дизайн. Ці дві складові повинні бути ретельно підібрані ідеальним чином, в залежності від тематики та спрямованості вашого ресурсу. Отже, ви замовили корпоративний сайт в студії створення сайтів «Полюс Альфа», однак подальше наповнення і контент взяли на себе або ж співробітників компанії. Це звичайно ж похвально, але важливо знати дещо для ефективного функціонування ресурсу, вірніше, як не викликати на себе біди. Може бути й таке. Корпоративний сайт, як і будь-який інший, може служити антирекламою для бізнесу.

Мета цієї статті – попередити подібного роду помилки і розібрати основні особливості.

Запам'ятайте назавжди для роботи з ресурсом, що корпоративний сайт буде завжди позиціонувати бізнес з найгіршої сторони і служити йому антирекламою, якщо:

  1. На сайті можна знайти багато недоопрацьованих сторінок або тих, які перебувають "на доопрацювання".
  2. В процесі ознайомлення тут же виявляються різного роду технічні помилки: непрацюючі гіперпосилання, не відкриваються фотографії, малюнки і т.д.
  3. На ресурсі повнісінько граматичних, орфографічних, а також синтаксичних помилок. Цього взагалі треба уникати в першу чергу, адже це саме елементарне, а «в'їдається» в сприйняття миттєво і потім вже не так просто змінити цей стан враження.
  4. Зміст сайту не оновлюється протягом тривалого періоду часу, наприклад, два роки і більше, він виглядає занедбаним, безликим і нікому не потрібним.
  5. На ресурсі міститься невірна або застаріла інформація про адресу компанії, контактні телефони, адресу ел. пошти і т.д.
  6. В очі кидається необґрунтовано велика кількість спецефектів, перевантаженість непотрібною графікою, розміщується рекламні банери, які не мають прямого відношення до пропонованих на сайті товарів і послуг, та нагадують спам. Яскравим прикладом антиреклами може бути створення сайту, повністю розробленого із застосуванням flash-технології.
  7. На сайті солідної компанії або організації, що пропонує широкий асортимент товарів і послуг, налічується всього декілька сторінок, що більше нагадує сайт-візитку.
  8. Дизайн розроблений з урахуванням смаку тільки однієї людини, як правило, керівника фірми. Особливості цільової аудиторії сайту і технічні параметри комп'ютерів відвідувачів сайту, швидкість підключення до інтернет при цьому не враховується.

Деякі психологічні прийоми і критерії сприйняття ви можете прочитати в даній статті нашого блогу. Багато що стане зрозумілим, станеться лише тільки застосувати на практиці.

5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 голос)

Обговоримо Вашу
ідею?

Переглянути розташування на карті Google
 
×

Обговоримо Вашу ідею?