Чек-лист для прискорення маркетингових робіт

Чек-лист для прискорення маркетингових робіт
Чек-лист маркетолога

Людина не є запрограмованим механізмом, тому їй властиві помилки в роботі і деякі упущення. Однак з'являються нові способи вдосконалення роботи, так чому б ними не скористатися. Чек-лист може бути корисним студентам, медикам, веб-майстрам і звичайно ж маркетологам.

Навіщо потрібен чек-лист в роботі?

Багато хто може подумати, що це банальна дрібниця і навряд чи вона може що-небудь змінити. Але наведемо життєвий приклад зі сфери медицини. Коли перед очима лікарів з'явився чек-лист, про те, як проводити дезінфекцію рук перед операцією, число інфікувань знизилося майже в два рази. Такі чек-листи здатні попередити багато помилок і навіть врятувати людські життя.

Чек-лист може здатися старомодним способом організації робочого процесу, адже існує так багато сучасних методик. Ця ілюзія розвіється лише тоді, коли ви почнете застосовувати його на своїй практиці. Просто, наочно і швидко!

Після створення сайту, при подальшій роботі з ним, фахівці з seo і інтернет-маркетологи іноді забувають про здавалося б незначні деталі, які можуть бути причиною великих проблем в майбутньому.

Чек-листи можна поєднувати і з технічним завданням по розробці сайту. Так, наприклад, в загальному списку завдань навпроти кожного пункту можна бачити, що з зазначеного вже виконано, а що ні. Також допомагають чек-листи витрачати менше часу на навчання нових співробітників або введення в курс справи ще одного виконавця по завданню. Так наочна інструкція по правильному виконанню і спосіб самоконтролю завжди буде поруч.

Чек-лист маркетолога

Як прискорити роботу маркетолога? Як удосконалювати методи просування товару або послуги на ринку? Для цього потрібно користуватися регулярно таким чек-листом:

  1. Кожен місяць перевіряти конкурентів і їхні інструменти, способи реклами продукту. І це не обов'язково має бути копіювання методу, але як реальна допомога в нових рішеннях і розробці нових стратегій. Конкурентів взагалі ніколи не потрібно недооцінювати, вони можуть багато чому навчити будь-яку компанію або будь-якого підприємця. Якщо цим моніторингом ви нехтуєте, то незабаром вас обженуть інші конкуренти, які по позиціях і рейтингам були далеко позаду вас. Потрібно пам'ятати, що завжди потрібно докладати максимум зусиль, щоб робити краще і якісніше, ніж конкуренти.
  2. Час від часу потрібно користуватися товарами і послугами тієї компанії, чиї інтереси ви представляєте. Для будь-якого маркетолога, як втім, і менеджера на продажах, це буде чергове натхнення і стимул. Для менеджера, мотивація запропонувати цей «смачний» товар, адже ви впевнені в його якості, самі випробували. А для маркетолога, це стимул більш «красиво» підносити товар і використовувати самі передові методи розкрутки, всі сили і можливості. Нехай це будуть не всі продукти, але їх частина повинна обов'язково вам бути добре відома.
  3. Потрібно збирати відгуки. Це дуже популярно, особливо в сфері послуг. Зараз, коли відгуки-пустушки купуються за копійки, відгуки від реальних людей цінні на вагу золота. Будь-який маркетолог в тій чи іншій мірі є сищиком, він завжди в пошуках нових методів, стратегій, так чому б не пополювати за відгуками. Для цього потрібно використовувати думку, як сьогоднішніх клієнтів, покупців, так і тих, які користувалися продуктом компанії набагато раніше.
  4. Завжди шукати і пробувати нові інструменти. Те, що було актуально і працювало місяць тому, може не давати належного ефекту зараз. Той же ремаркетинг в рекламі, про який нещодавно йшлося в блозі «Полюс Альфа» не дарма ж придумали. Цей хід був актуальний, тільки, коли мало відомий. Коли якусь фішку використовують масово, то вона втрачає актуальність. Саме тому потрібно завжди бути в пошуку нових рішень і методів. Частина прибутку будь-якої компанії повинна йти на випробування нових способів реклами і просування.
  5. Важливо вміти відсікати непотрібне. Будь-яку рекламну кампанію потрібно проводити раціонально. Тобто бачити, передбачати найдієвіші методи і робити акцент на них, все інше відсікати. Це заощадить витрати компанії, а маркетологу обіцяє премію при адекватному керівництві.
  6. Що стосується ідей для реклами, то багато можна почерпнути з життєвих історій. Візьміть за звичку збирати історії людей, покупців і т.д. Це стане хорошою базою для розуміння стратегії просування продукту.
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 голос)

Обговоримо Вашу
ідею?

Переглянути розташування на карті Google
 
×

Обговоримо Вашу ідею?