При просуванні сайту, проекту через соціальні мережі - SMM, важливо регулярно розміщувати пости. Це найперше умови роботи з групами, спільнотами, профілями брендів. Хто, тільки почав займатися цим питанням, неодмінно помітить різницю - аудиторія по-різному реагує на інформаційний матеріал, розміщений вранці і ввечері, в понеділок і суботу, і т.д.
У чому ж проблема? Відповідь досить проста: передплатники можуть просто не побачити публікуються постів, якими б цікавими вони не були. Чому? Тому що на період, коли з'явився вільний час, пост вже пішов далеко вниз, його витіснили публікації інших спільнот. Оскільки крім вашої групи (паблік, спільноти, аккаунта, особистої сторінки) користувачі захочуть почитати поновлення інших спільнот. А їх в списку може бути дуже багато - 20 або навіть 100.
Ось тут адміни груп і задаються питанням: як і коли публікувати нові пости, щоб їх побачило якомога більше користувачів? У статті мова якраз і піде про те, як домогтися максимальної віддачі від публікацій. Адже якщо знати і використовувати той самий найкращий час, публікації почнуть давати більш високі показники.
Вконтакте колись користувався найбільшою популярністю на українському просторі інтернеті. Зараз він вже далеко позаду, Фейсбук і Інстаграмм займають тепер найвищі місця в рейтингу. Активність користувачів може відрізнятися в кожній окремо взятій соц.сети, тому на загальноприйняті статистики та дослідження не варто особливо звертати увагу, краще поділася власні висновки і спостереження.
По-перше, потрібно не забувати про стандартні і всім відомі сервіси веб-аналітики, які є в багатьох соц. мережах.
А щоб дізнатися найкращий час для публікацій потрібно визначитися з метриками, якими можна вимірювати ефективність. Наприклад, такий метрикою можуть бути всіма улюблені «лайки». Також можна вести підрахунок переходів на сайт. Це особливо актуально для того випадку, коли соціальні мережі використовуються для додаткового трафіку.
Якщо звіт показує, що максимум переходів на сайт зафіксовано в середу, п'ятницю та неділю. З це можна зробити висновок, що в ці дні передплатники найбільш активно цікавляться інформацією, яка пропонується їм.
Також не потрібно забувати про стандартні інструменти Вконтакте - статистика сторінки. Можна розгорнути статистику і провести аналіз, виходячи з щодобового відвідуваності. Також з'являється багато сервісів і додатки для відстеження активності користувачів.
Також можна прислухатися до деяких порад щодо розміщення постів, які будуть актуальні для більшості співтовариств.
Найоптимальніший час для публікацій є поняттям розпливчастим. Можна орієнтуватися на загальні дослідження, прислухатися до численних порад маркетологів, однак набагато вигідніше вести власні спостереження і аналізувати активність користувачів. Але для кожної конкретної групи воно буде практично завжди відрізнятися, що залежить від чинників, зазначених вище. І лише проводячи аналіз власної аудиторії можна зрозуміти, коли краще публікувати контент Вконтакте, щоб на нього максимальних відгуків потенційних клієнтів.
Також ми добре робимо:
Обговоримо Вашу
ідею?
Web студія Полюс Альфа "Створення сайтів», Україна 2002-2021