Контент-маркетинг для b2b: види корисних статей

Контент-маркетинг для b2b: види корисних статей
Контент-маркетинг для b2b

Йтиметься більше не про самі статті, а взагалі про контент, який використовується в контент-маркетингу для b2b. Що таке b2b? Якщо простими словами, то це бізнес для бізнесу. Тобто діяльність компанії, спрямована на розвиток бізнесу іншій компанії, що може виражатися в наданні послуг, навчанні і т.д. Таких компаній насправді чимало і тому потрібно знати особливості контенту, який ви будете готувати для розміщення. Важливість контенту відзначена в таких нішах b2b, як консалтингові, маркетингові агентства, IT-компанії і медіа служби. Цим вони і відрізняються від фінансових, медичних компаній, де на контент-маркетинг не робиться такий акцент.

Якщо розробку сайту замовляє компанія з b2b сектора

А створення сайту є першочерговим завданням для розвитку бізнесу таких компаній з сектора b2b. У програмній і дизайнерській частинах в таких сайтах немає істотних відмінностей, а ось контент повинен відрізнятися. Він повинен містити максимум корисної інформації. І який повинен бути контент на таких сайт і акцентує увагу «Полюс Альфа» в цій статті.

Для початку слід зазначити, що каналами для розкрутки є:

  • Соц. мережі;
  • Блоги з відповідною тематикою;
  • E-mail − розсилка;
  • Наявність свого власного блогу або розділу до статей;
  • Товариства з аналогічною сфери;
  • Заходи в реальності - семінари, виставки і т.д.

Що спочатку відрізняє нішу В2В? Тут відсутні емоційні, швидкі покупки. Навпаки все ретельно вивчають, зважують, шукають вигоди для бізнесу. І рекламодавці повинні це усвідомлювати, щоб створювати контент, який дозволить клієнтам відмінно розібратися в назрілої проблеми і зробити вибір на користь компанії, яка і створила такі інформаційні матеріали.

Різновиди контенту для b2b ніші

Навчальні статті

Найпопулярніший і затребуваний вид контенту, проте вони повинні бути написані експертами в своїй сфері і нести цінність читачам і клієнтам, це не повинна бути оновлена ​​копія чогось старого і всім знайомого. До статей можна залишати коментарі, організовувати живе спілкування з читачами, це завжди підвищує рівень інтересу і довіри. Також всі статті повинні виходити з певною періодичністю (наприклад, раз на тиждень). Найчастіше теж можна, але важливо відчувати грань, коли у читачів немає пересичення. Жага дізнатися нове у вас повинна завжди бути присутнім у читачів, це те що буде закликати на сайт знову і знову.

Аналітичні огляди

Зараз різні факти, статистики та дослідження дуже популярні. Не обов'язково вибирати для аналізу якусь складну тему. Нехай експерт досліджує і аналізує свою улюблену нішу, ділиться своєю думкою. Можна написати прогноз ситуації на ринку, можна провести опитування або просто оцінювати вплив суміжних ринків. Будь-які факти пожвавлюють публіку, точно також, як і незалежну думку. Є багато вдалих прикладів серед західних компаній, які змогли вибудувати грамотну стратегію контент-маркетингу з використанням аналітики.

Електронні книги

У них може розглядатися перелік тем суто професійних, і паралельно суміжних з ними. Електронні книги можуть бути середніми на 100-150 сторінок і великими. Якщо потрібно зробити її цікавою, а не виходить, то потрібно просто подивитися які у всьому світі люблять книги, які затребувані в різних країнах і переводяться на всі мови світу.

Кейси

Це таке просте і успішне вирішення якогось певного питання або завдання. Вважається прикладною формою контенту, іншими словами, − це теорія, що знайшла своє застосування в житті. Завдяки кейсам читачам дуже дохідливо пояснюється як за допомогою послуг компанії можуть бути вирішені ті чи інші проблеми. Кейси універсальні, тому можуть приймати різну форму, починаючи від текстів і закінчуючи PDF-файлами.

Відео

Що стосується відеоматеріалів, то про те, як їх якісно створювати для просування свого сайту вже йшлося раніше. Відеоролики можуть нести самий різний посил. Але на відмінно сприймаються огляди всіляких товарів, історії успішних особистостей, різні інтерв'ю і відеоінструкції.

Для В2В-сфери важлива наявність вигоди для бізнесу – все інше буде другорядним. Не потрібно забувати про необхідність використання різних видів контенту і каналів просування для розширення охоплення аудиторії. Адже чим більше користувачам на очі будуть потрапляти ваші інформаційні матеріали, тим імовірніше, що він зацікавиться у ваших послугах.

5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 голос)

Обговоримо Вашу
ідею?

Переглянути розташування на карті Google
 
×

Обговоримо Вашу ідею?