Найтиповіші помилки при просуванні сайту через соц. мережі

Найтиповіші помилки при просуванні сайту через соц. мережі

Після створення сайту, його сео-оптимізації і наповнення, цілком закономірним стає питання про просування через соціальні мережі. Можливостями даного типу розкрутки не варто нехтувати, оскільки при грамотному підході і чітким планом, можна отримати хороший трафік аудиторії, які згодом можуть стати покупцями і замовниками.

Як показує практика і спостереження, багатьма допускаються помилки при побудові стратегії SMM-просування. Тому в цій статті студією «Полюс Альфа» будуть висвітлені основні помилки, які легко попередити при елементарному розумінні того чи іншого інструменту.

Чому багато хто вибирає соціальні мережі?

Елементарно, якщо уявити ситуацію з покупцями, то вимальовується наступна картина. Велика частина аудиторії знаходиться і активна в Інстаграмм, Вконтакте, Facebook. Деякі навіть не вводять запит продукту в гугл пошук, оскільки задовольняються групами, спільнотами, в яких вони складаються в соц. мережах. Плюс багато де передбачений внутрішній пошук по хештегом або назвою.

Також багато підприємців вибирають просування бренду в соц. мережі через те, що більшість маркетингових і рекламних агентств активно популяризують даний вид реклами. Тільки при такому способі просування забезпечується створення лояльної клієнтської бази і подальшої комунікації з ними. Про всі переваги даної розкрутки, ми вже писали раніше в «соціальні мережі, як додатковий трафік».

Найпоширеніші помилки і їх причини

Найчастіше помилки робляться через нестачу інформації щодо сучасних, актуальних стратегій, правил та інструментів просування. Дуже багато рекламних агентств працюють за примітивним способом – створили групу, активізували трафік, наповнили лайками і все. Однак справжня робота йде після цього. Деякі можуть елементарно не представляти кінцеву мету або не розуміти, як її досягти. Останній пункт більше стосується самостійного просування.

Отже, найбільш поширеним помилками при SMM-просування є:

  1. Відсутність кінцевих цілей. Накрутку відвідувачів і лайків ніяк не можна вважати кінцевою метою, оскільки на продажу це не впливає і навіть не наближає до впізнаваємості бренду. З такими діями складно побудувати успішну стратегію. Активність, інтерес користувачів на сторінках в соц. мережах – ось що дорого коштує. Якщо ж виконуються вищеописані дії, то це складно назвати SMM-просуванням, це робота для позначки «виконано», але ніяк не для результату. Замість перерахованого вище, потрібно тримати вектор на лояльну аудиторію, її розширення в групі або спільноті. Не потрібно боятися невеликої кількості, краще працюйте на якість та результат не змусить себе довго чекати. Крім презентації та продажу товарів в соц. мережі, потрібно знову-таки налагоджувати комунікацію з аудиторією і після обслуговування. Адже не дарма зараз тенденція збору відгуків, так користувачі швидше і охочіше купують.
  2. І якраз створення групи з швидким набором підписувачів є другою найбільш типовою помилкою. Однак група повинна бути живою. Мало розміщувати сео-тексти, потрібно вміти зацікавити. Для цього спочатку аудиторія повинна бути лояльною. Наприклад, запрошення в групу потрібно розсилати виходячи з інтересів користувача. Ті, хто далекі від тематики вашої групи, навряд чи будуть проявляти інтерес і вивчати представлені товари. Не виключено, але більше відноситься до випадковостям.

Соц. мережу слід розглядати, як інструмент для комунікації, як електронний представник в інтернет просторі. Група або спільнота не повинні бути у вигляді набору пропозицій, реклами і т.д. Замість цього можна продумати як цікаво провести акцію, коли ввести знижки і т.д.

Щоб просування було ефективним, потрібно проявити всю креативність і уникати стандартних рішень, які всім давно приїлися.

  1. Спілкування в співтовариствах доручають працівникам маркетингових компаній. Ніхто не може продати краще, ніж людина, яка виробляє продукт або ж кожен день з ним стикається. І нехай у вас особисто немає часу на спілкування з користувачами, тоді слід призначати комунікатором, хто добре розбирається в темі або попередньо пройшов ретельну підготовку. В іншому випадку читачі відразу запідозрять, що з ними спілкується не професіонал. Це мало кому сподобається. Також співробітники агентств, при питанні користувача про ту чи іншу послугу, товар, дають тільки загальну відповідь або ж узгоджують її з клієнтом, така відповідь буде запізнілою або позбавленою сенсу.

Можливо ви помічали й інші помилки просування в соц. мережі. Відразу робіть висновки і вчіться на помилках інших підприємців.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (2 голосов)

Обговоримо Вашу
ідею?

Переглянути розташування на карті Google
 
×

Обговоримо Вашу ідею?