Після створення сайту, його сео-оптимізації і наповнення, цілком закономірним стає питання про просування через соціальні мережі. Можливостями даного типу розкрутки не варто нехтувати, оскільки при грамотному підході і чітким планом, можна отримати хороший трафік аудиторії, які згодом можуть стати покупцями і замовниками.
Як показує практика і спостереження, багатьма допускаються помилки при побудові стратегії SMM-просування. Тому в цій статті студією «Полюс Альфа» будуть висвітлені основні помилки, які легко попередити при елементарному розумінні того чи іншого інструменту.
Елементарно, якщо уявити ситуацію з покупцями, то вимальовується наступна картина. Велика частина аудиторії знаходиться і активна в Інстаграмм, Вконтакте, Facebook. Деякі навіть не вводять запит продукту в гугл пошук, оскільки задовольняються групами, спільнотами, в яких вони складаються в соц. мережах. Плюс багато де передбачений внутрішній пошук по хештегом або назвою.
Також багато підприємців вибирають просування бренду в соц. мережі через те, що більшість маркетингових і рекламних агентств активно популяризують даний вид реклами. Тільки при такому способі просування забезпечується створення лояльної клієнтської бази і подальшої комунікації з ними. Про всі переваги даної розкрутки, ми вже писали раніше в «соціальні мережі, як додатковий трафік».
Найчастіше помилки робляться через нестачу інформації щодо сучасних, актуальних стратегій, правил та інструментів просування. Дуже багато рекламних агентств працюють за примітивним способом – створили групу, активізували трафік, наповнили лайками і все. Однак справжня робота йде після цього. Деякі можуть елементарно не представляти кінцеву мету або не розуміти, як її досягти. Останній пункт більше стосується самостійного просування.
Отже, найбільш поширеним помилками при SMM-просування є:
Соц. мережу слід розглядати, як інструмент для комунікації, як електронний представник в інтернет просторі. Група або спільнота не повинні бути у вигляді набору пропозицій, реклами і т.д. Замість цього можна продумати як цікаво провести акцію, коли ввести знижки і т.д.
Щоб просування було ефективним, потрібно проявити всю креативність і уникати стандартних рішень, які всім давно приїлися.
Можливо ви помічали й інші помилки просування в соц. мережі. Відразу робіть висновки і вчіться на помилках інших підприємців.
Також ми добре робимо:
Обговоримо Вашу
ідею?
Web студія Полюс Альфа "Створення сайтів», Україна 2002-2021