Написання тексту для лендінгу

Написання тексту для лендінгу

Специфіка лендінгу полягає в тому, що він є інструментом швидкого вирішення. Перед написанням тексту потрібно мати чітке уявлення, яка цільова аудиторія і за якими запитами нас сайт переходитиме. І наприклад, якщо ви замовили сайт в компанії «Полюс Альфа», а текст для лендінгу хочете написати самі, то перед вами докладна інструкція, як це зробити максимально якісно.

Безумовно, ви можете вивчити детально найефективніші типи контенту, але це буде застосовувати лише до звичайних сайтах – корпоративним або інтернет-магазинах. Деякі порівнюють контент для лендінгу зі складанням заголовком і списків. При написанні текстів для лендінга є обмеження, рамки, які потрібно дотримуватися. Не дарма тексти для лендінгів оцінюються порядком дорожче.

Чим відрізняється лендінг? Особливим пропозицією у вигляді знижки, подарунки або з обмежувачем. Самі поширені приклади: «Замов прямо зараз», «До кінця акції залишилося 20 хвилин», «Залишилося всього одне місце» і т.д. Все це доповнює основну пропозицію і потрібно, щоб виділитися серед конкурентів (звичайних сайтів) і стимулювати продажі або замовлення послуги.

При написанні тексту, набагато краще робити наголос на перевагу (наприклад, вирішення проблеми нестачі часу), а не підкреслювати функціональність (наприклад, потужність вашого сервера). Бувають і такі випадки, коли функціональні особливості говорять самі за себе і самі є перевагами (наприклад, унікальна навчальна програма). Немає єдиного певного правила як такого, просто потрібно відокремлювати головне від другорядного.

Сторінка повинна бути заточена під конкретні ключові слова і якщо це не зроблено було раніше, то обов'язково потрібно зробити перед написанням тексту. Потрібно продумати стиль сторінки, поділити на блоки і їх послідовність.

Після того, як ви впоралися з усім вище сказаним, потрібно:

  • Скласти план майбутнього тексту для лендінгу, описати блоки і їх черговість;
  • Придумати заголовок всього лендінгу і підзаголовок кожного з наявних блоків;
  • Третій етап найважливіший, оскільки полягає в написанні схем і списків такого плану: «вигоди співробітництва», «Перелік переваг», «Факти про компанію» в цифрах і т.д. Факти взагалі діють магічно на відвідувачів, цей пункт важливий для будь-якого лендінгу.

Списки можуть становити цілий блок або чергуватися з текстовими. Однак для коротких блокових лендінгів списки - найоптимальніше рішення. Текст можна писати в Ворд, однак для додання схематичності контенту, можна використовувати спеціальні програми.

Після того, як у вас вималювався схематично лендінг, потрібно подивитися на текст очима потенційного клієнта. Що йому буде цікаво? Що викличе бажання натиснути кнопку «оформити знижку»? Після цього відразу стане зрозуміло:

  • Де поміняти блоки місцями;
  • Де блок непотрібний і недоречний, а де потрібно додати;
  • Де потрібно переформулювати пропозицію і т.д.

Часто виникає необхідність поміняти місцями тексти: видалити незрозумілий слоган, зробити акцент на підзаголовку, написати новий, більш детальний підзаголовок. Стверджувати текст потрібно тоді, коли всі блоки гармонійні, йде плавний перехід від ознайомлення та фактів і до призову, дії. Ви б спокусилися б на такий текст? Якщо так, то можна розміщувати!

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 голос)

Обговоримо Вашу
ідею?

×

Обговоримо Вашу ідею?