Наскільки вигідна реклама в інтернет?

Наскільки вигідна реклама в інтернет?
Наскільки вигідна реклама в інтернет

Реклама в інтернет має на увазі не тільки проплачені кампанії або звернення до рекламних сайтів, але робить акцент на самій наявності ресурсу. Адже навіть без просування, сайт на просторах мережі є вашою рекламою, більш-менш ефективною – це вже інше питання. Але сайт в такому понятті, не що інше – як реклама для підприємця або компанії.

Багато підприємців все ще зважують всі «за» і «проти», роблячи вибір між інтернет рекламою і офлайн. Але є й ті, які хочуть створити сайт, щоб підвищити впізнаваність бренду. З кожним роком процентна перевага ефективності та вигоди зростає в бік інтернет реклами. І це при тому, що реклама в поліграфії далеко не дешева, щоб робити на неї якісь ставки у вигляді фінансової вигоди, економії і т.д.

Інтернет є унікальною рекламною площадкою з неймовірними можливостями. І не просто можна рекламувати свої товари або послуги, а й паралельно відповідати на ці запитання у потенційних покупців. Зворотній зв'язок завжди викликає довіру, і в кінці кінців такий компанії віддають перевагу, її вибирають, а пізніше і починають рекомендувати друзям.

Щоб привести яскравий приклад, розглянемо випадок реклами в друкованих виданнях. Неважливо, газета це або журнал, але які можливості з'являються у такого оголошення? Ну максимум сторінка або половина. І хіба можна на цьому маленькому клаптику паперу розповісти про компанію стільки, щоб у покупця склалося нормальне враження і сформувався інтерес. Особливо це складно, коли компанія має в своєму розпорядженні великим переліком послуг або великим асортиментом товарів. Навіть, якщо вказати посилання на сайт, то все-одно велика частина ефекту від реклами припадатиме на сам сайт. На сайті завжди можна швидко переглянути всю потрібну інформацію і всі контакти, за якими вам зручніше звернутися.

Також слід згадати про короткий «термін життя» всіх друкованих видань. Вони або відразу викидаються або через тиждень, місяць, але їх чекає все та ж доля. Інша справа, якщо функцію реклами виконує сайт. Він завжди на виду, в будь-який час, вдень і вночі до нього є доступ. Вся доля сайту в ваших руках, тільки ви відповідаєте за його розвиток. Ви наповнюєте його новим матеріалом чи ні, ви звертаєтеся в компанію для просування сайту чи ні. Скрізь приймаєте рішення ви, а це вигідно і з цим не можна не погодитися. Кожен, хто володіє сайтом протягом 2-3 років, погодиться з тим, що зміст сайту – це нелегка праця, кожні 2-3 дня інформація повинна оновлюватися. Однак, якщо всі процеси наповнення налагоджені, поставлені на потік, все працює, як годинниковий механізм, то всі витрачені гроші і зусилля окупляться з головою, можете повірити.

Теж саме порівняння можна провести і з рекламними щитами і бігбордами, на які більшість людей практично не звертати уваги. Реклама по телевізору ще дорожче, і доступна лише великим корпораціям і брендам-китам, тому її взагалі зараз можна не розглядати. Радіо трохи більше доступніше за вартістю, однак має свою специфіку, адже далеко не кожен продукт підійде для реклами на таких рекламних майданчиках.

Природно поєднувати рекламу за допомогою інтернет і офлайн можна та потрібно, але це не взаємозамінні речі, а скоріше доповнюються один одного. Відмовитися від альтернативного виду реклами – не завжди правильне рішення, оскільки вона буде давати результат при правильному підході, але так чи інакше «вартість» одного покупця отриманого онлайн способом виходить нижче в кілька разів.

Потрібно всім прийняти той факт, що інтернет – це пріоритетна рекламний майданчик, яка підходить практично всім організаціям з різних сфер бізнесу.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 голос)

Обговоримо Вашу
ідею?

Переглянути розташування на карті Google
 
×

Обговоримо Вашу ідею?