Як створити сайт, який підвищує впізнаваність вашого бренду?

Як створити сайт, який підвищує впізнаваність вашого бренду?
Підвищити впізнаваність вашого бренду

Сайт, який замовляється для фірм, компаній, організацій, не завжди ставить перед собою лише одну мету – розкрутку і залучення відвідувачів. Є ще одна функція, яка має не менш важливе значення – це підвищення впізнаваності бренду. Сайт є найважливішою складовою онлайн-брендингу та повинен максимально повно відображати характер компанії. Є такі клієнти, які звертаються в студію «Полюс Альфа» з конкретним запитом щодо поліпшення впізнаваності бренду. На формування іміджу бренду впливає багато факторів, на опис яких було вирішено виділити окрему статтю.

Адже, щоб створення сайту було ефективним, якісним і відповідало поставленим завданням замовника, потрібно, щоб розробка ресурсу враховувала можливість впливу на впізнаваність бренду. Такі заходи будуть відображати індивідуальність вашої компанії, підкреслять її унікальність. Особливо це актуально для молодих компаній, які тільки стали на свій шлях розвитку. До яких вживає міра слід віднести колір дизайну, тексти і їх стилістика написання, зображення, які також мають свій «почерк», а також структуру сайту. Тепер про все це та багато іншого по порядку.

Підвищення впізнаваності бренду компанії рівносильно підвищенню унікальності сайту. Відвідувачі добре просунутого бренду з односекундного кинутого погляду на сторінку сайту, можуть сказати: «Так я знаю цей бренд, вони завжди використовують цю фішку».

А під фішками можуть матися на увазі:

1. Оптимізований контент.

Перед запуском сайту ретельно слід продумувати завантаження контенту. Використовуйте привертаючі увагу кольорові ілюстрації, тексти здатні переконати і все те, що зможе зацікавити вимогливу аудиторію. Кількість контенту відіграє значну роль в додаванні вашої сторінки в закладки та, відповідно, підвищення в рейтингу пошукових систем.

2. Привабливий і запам'ятовуючий логотип.

Логотип компанії повинен бути розміщений на кожній сторінці сайту. І виникати в очах користувачів при згадці про вашу компанію. Добре створений логотип компанії здатний нести в собі брендове навантаження.

3. Шрифти і текст.

Загальна колірна палітра вашого сайту і шрифт повинні бути оформлені відповідно до кольорів бренду. Для когось будуть актуальні соковиті кольори, а для інших випадків виникне необхідність в чорно-білій темі. Про це докладніше розглядалося в статті про вплив кольорових рішень дизайну на сприйняття відвідувача.

4. Заклик до дії.

При створенні сайту визначитеся заздалегідь з метою взаємодії користувачів і вашого сайту. У місцях важливого значення або розміщення посилань на інші сайти або інформації для скачування, додавайте такі об'ємні елементи, які будуть спонукати користувачів зробити потрібну дію (наприклад, «натисни тут», «замовити зараз», «взяти участь в акції», «скачати прямо зараз» і т.д.). Щоб заклик до дії був помітний і виглядав більш переконливо, для нього краще виділити вільне місце, не змішуючи з основним текстом. Також не завадить виділити його за допомогою відповідних кольорів.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 голос)

Обговоримо Вашу
ідею?

Переглянути розташування на карті Google
 
×

Обговоримо Вашу ідею?