Очищаємо SERP від негативних згадок про компанії. частина 4

Очищаємо SERP від негативних згадок про компанії. частина 4
logo

Продовження. У третій частині ми розповіли про формування позитивного інформаційного поля: ЗМІ, блоги, форуми, профілі в соц. мережах. Особливості копірайтингу. (Частина 3)

 І так, поїхали!

Оцінка терміну виконання робіт. Аналіз динаміки кількості негативних результатів в SERP - на що звертати увагу. Корисні поради.
Оцінка терміну виконання визначається виходячи з початкової кількості негативу і бажаного результату (у відсотках, кількості віддалених сторінок або очищених в пошуковій видачі).

Основною відмінністю SERM від традиційного SEO є швидка динаміка в кількості і якості відгуків з умовою правильного копірайтингу, публікації статей, покупки посилань і т.д. Як правило, мінімальний термін видалення 90% негативу з видачі пошукових систем становить 3-4 місяці. Терміни можуть значно змінюватися в залежності від частотності запиту і кількості негативу на початку кампанії. У певні раніше терміни входить попередній аналіз пошукової видачі, написання прес-релізів і їх публікація, а також інші підготовчі роботи. Аналіз динаміки і звітності проводиться виключно вручну. Тільки відкривши і переглянувши сторінку, ви можете зрозуміти відгуки, якого характеру на ній розміщені. Проводячи аналіз динаміки, слід також враховувати тип змістилися і залишилися відгуків і тип майданчика, на якій вони розміщені. Оптимально проводити аналіз 2-4 рази на місяць.

Корисні поради:

  • Не варто чекати 100% очищення від негативу.

Як правило, в будь-яку тематику знаходяться 1-2 сайту, які дуже важко «видавити» з першої сторінки результатів пошуку при розумному бюджеті.

  • Не лінуйтеся займатися копірайтингом.

Від якості і кількості написаних текстів залежить швидкість робіт по SERM, а також тривалість утримання позицій.

  • Бажано аналізувати динаміку не менше ніж 2 рази на місяць.

При цьому ви будете бачити не тільки те, що відбувається з існуючими позиціями.

  • Не варто орієнтуватися тільки на частотність запитів.

У деяких випадках низькочастотні запити також можуть служити джерелом проблеми для компанії.

  • Використовуйте, як мінімум, безкоштовні сервіси моніторингу.

Можна підписатися на e-mail- або RSS-підписку news.yandex.ru, news.meta.ua, news.google.com.ua, blogs.yandex.ua. Оскільки ці сайти працюють з різними новинними базами, бажано використовувати кожен з цих сервісів. Моніторити згадки потрібно постійно. У разі початку інформаційної атаки рекомендується скористатися спеціальними платними сервісами, які займаються моніторингом згадок в інтернет: MonitorlX, YouScan.

  • Розберіться з проблемами всередині компанії.

Як правило, негативні відгуки в інтернеті - це індикатор якості товару або рівня сервісу, який отримують ваші клієнти. SERM - це косметичний ремонт, що не видаляє першопричину проблеми.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 0.00 (0 голосов)

Обговоримо Вашу
ідею?

Переглянути розташування на карті Google
 
×

Обговоримо Вашу ідею?