Продолжение. Во второй части мы рассказали об определении типа отзывов: пользовательские или информационная атака. Выбор инструментария...(Часть 2)
И так, поехали!
Основним інструментом видалення негативу з видачі пошукових систем є створення і розміщення публікацій позитивного характеру, і подальше їх просування різними способами. Для цього можуть бути використані новинні і тематичні сайти, блоги, форуми, інтернет-спільноти та соціальні мережі.
SEO прес-реліз або прес-реліз, оптимізований під пошукові системи, є першим і основним способом передати нові події, що відбуваються у вашій компанії. Але написати нові події таким чином, щоб він займав високі позиції в пошукових системах по просуваються ключових запитах і був забезпечений міцними посиланнями, що також допомагає підняти його позиції в пошукових системах.
Основними перевагами розміщення прес-релізів є:
Основні елементи прес-релізу:
Тема: включає в себе ключові фрази. Не рекомендується перевищувати 100 символів.
Резюме: короткий огляд прес-релізу в 2-3 пропозиціях, що використовує 1-2 другорядних ключових слова. Текст прес-релізу: описуються деталі новини вашої компанії. Рекомендований обсяг - не менше 300 слів з включенням 1-2 цитувань і 3-4 ключових фраз. Інформація про компанію: в 2-3 реченнях - бліц-резюме компанії, включаючи посилання на ваш сайт (посилання бажана з анкором). Контактні дані: вказуються контактні дані особи, відповідальної за зв'язок з громадськістю компанії. Якщо такого немає, це може бути будь-яка особа, що володіє інформацією і здатне вести ділові переговори. Також вказуються адреса, телефонний номер, електронна пошта і вебсайт.
Приклад розміщення прес-релізу: http://itua.info/news/press/29994.html
Також ми добре робимо:
Обговоримо Вашу
ідею?
Web студія Полюс Альфа "Створення сайтів», Україна 2002-2021