Очищаємо SERP від негативних згадок про компанії або товар. частина 3

Очищаємо SERP від негативних згадок про компанії або товар. частина 3
logo

Продолжение. Во второй части мы рассказали об определении типа отзывов: пользовательские или информационная атака. Выбор инструментария...(Часть 2)

И так, поехали!

Формування позитивного інформаційного поля: ЗМІ, блоги, форуми, профілі в соц. мережах. Особливості копірайтингу.

Основним інструментом видалення негативу з видачі пошукових систем є створення і розміщення публікацій позитивного характеру, і подальше їх просування різними способами. Для цього можуть бути використані новинні і тематичні сайти, блоги, форуми, інтернет-спільноти та соціальні мережі.

SEO прес-реліз або прес-реліз, оптимізований під пошукові системи, є першим і основним способом передати нові події, що відбуваються у вашій компанії. Але написати нові події таким чином, щоб він займав високі позиції в пошукових системах по просуваються ключових запитах і був забезпечений міцними посиланнями, що також допомагає підняти його позиції в пошукових системах.

Основними перевагами розміщення прес-релізів є:

  • поява у видачі пошукових систем посилань на опубліковані прес-релізи;
  • зворотні посилання з трастових новинних ресурсів, за рахунок яких ви піднімаєтеся в пошуковій видачі за ключовими словами;
  • поява вашого сайту у видачі по новинах в Google News;
  • цитування RSS-заголовків на блогах, сайтах, новинних ресурсах, які використовують RSS новин Гугл та інших ресурсів;
  • можливість швидко уникнути фільтра «Google Sandbox».

Основні елементи прес-релізу:

  • Заголовок;
  • резюме або короткий огляд релізу;
  • основний текст прес-релізу;
  • Інформація про компанію;
  • контактні дані.

Тема: включає в себе ключові фрази. Не рекомендується перевищувати 100 символів.

Резюме: короткий огляд прес-релізу в 2-3 пропозиціях, що використовує 1-2 другорядних ключових слова. Текст прес-релізу: описуються деталі новини вашої компанії. Рекомендований обсяг - не менше 300 слів з включенням 1-2 цитувань і 3-4 ключових фраз. Інформація про компанію: в 2-3 реченнях - бліц-резюме компанії, включаючи посилання на ваш сайт (посилання бажана з анкором). Контактні дані: вказуються контактні дані особи, відповідальної за зв'язок з громадськістю компанії. Якщо такого немає, це може бути будь-яка особа, що володіє інформацією і здатне вести ділові переговори. Також вказуються адреса, телефонний номер, електронна пошта і вебсайт.

Приклад розміщення прес-релізу: http://itua.info/news/press/29994.html

Далі буде……

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 0.00 (0 голосов)

Обговоримо Вашу
ідею?

Переглянути розташування на карті Google
 
×

Обговоримо Вашу ідею?