Очищаємо SERP від негативних згадок про компанії або товар. Частина 1

Очищаємо SERP від негативних згадок про компанії або товар. Частина 1
logo

Розповімо вам про методологію боротьби з негативними відгуками в результатах видачі пошукових систем.

І так, поїхали!

Аналіз кількості негативних, позитивних і нейтральних відгуків з урахуванням типів сайтів, на яких вони розташовані.

Як відомо, споживач, здійснюючи вибір товару або послуги, насправді хоче купити не товар або послугу, а рішення своїх проблем. Чи не модем, а доступ до інтернету, спілкування, чи не шампунь, а чисту голову, не косметику, а красу. Але які проблеми вирішує людина, відвідуючи наприклад, магазин побутової техніки? Що необхідно людині, щоб він зайшов в магазин і зробив покупку? Зручну двері? Наявність кондиціонера? Щоб відповісти, не потрібно гадати, відповідь на питання про критерії вибору досить серйозний. Слід задуматися про психологію людини і зробити ряд висновків.

Варто замислитися над тим, що робить потенційний клієнт, перед тим як прийняти остаточне рішення і придбати товар або послугу. Більшість з них вивчає відгуки та інформацію про товар, і основна маса таких покупців робить це через інтернет. Наведемо тут наступну статистик:

  • 61% споживачів перед здійсненням покупки перевіряють відгуки про товар, компанії, людині, послуги в інтернеті;
  • 70% з них обов'язково поділяться прочитаним з колегами, друзями, рідними;
  • 80% з них при наступних покупках будуть орієнтуватися тільки на відгуки, прочитані в інтернеті;

Таким чином, найважливішим аспектом просування послуги або товару є формування позитивного іміджу про нього в мережі Інтернет. У такому процесі основним інструментом є управління репутацією за допомогою пошукової оптимізації (від англ. Search engine reputation management). Ця послуга досить популярна на заході, у нас же вона поки не знаходить широкого застосування.

Подальша робота і аналіз зажадають знання наступних термінів:

  • негатив - документ (веб-сторінка) видачі пошукової системи, на якій товар або послуга згадується в негативному контексті, містить негативні відгуки, а також статті дискредитують товар або послугу;
  • позитив - документ (веб-сторінка) видачі пошукової системи, на якій товар або послуга згадується в позитивному світлі, містить позитивну інформацію про компанію, людину, товар. Документи мотивують до цільового дії;
  • нейтральні - документ (веб-сторінка) видачі пошукової системи, на якій згадується, або не згадується нарівні з іншими товарами або послугами в нейтральному контексті.

Наведемо також класифікацію сайтів, на яких розміщують згадки:


 

Класи сайтів:

  • Персональні;
  • комерційні;
  • Інформаційні;
  • Офіційні;
  • освітні;
  • розважальні

Категорії сайтів:

  • Особиста сторінка;
  • новинний;
  • інформаційний;
  • Інтернет-каталог;
  • Бізнес-сайт;
  • візитка;
  • іміджевий;
  • Рекламний;
  • Інтернет магазин;
  • Корпоративний.

Докладний аналіз категорій і класів сайтів допомагає визначити тип атаки. На підставі аналізу проводиться оцінка перших 2-4 сторінок видачі пошукових систем (в залежності від частотності запиту і кількості негативу).

Далі буде

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 0.00 (0 голосов)

Обговоримо Вашу
ідею?

Переглянути розташування на карті Google
 
×

Обговоримо Вашу ідею?