Розповімо вам про методологію боротьби з негативними відгуками в результатах видачі пошукових систем.
І так, поїхали!
Як відомо, споживач, здійснюючи вибір товару або послуги, насправді хоче купити не товар або послугу, а рішення своїх проблем. Чи не модем, а доступ до інтернету, спілкування, чи не шампунь, а чисту голову, не косметику, а красу. Але які проблеми вирішує людина, відвідуючи наприклад, магазин побутової техніки? Що необхідно людині, щоб він зайшов в магазин і зробив покупку? Зручну двері? Наявність кондиціонера? Щоб відповісти, не потрібно гадати, відповідь на питання про критерії вибору досить серйозний. Слід задуматися про психологію людини і зробити ряд висновків.
Варто замислитися над тим, що робить потенційний клієнт, перед тим як прийняти остаточне рішення і придбати товар або послугу. Більшість з них вивчає відгуки та інформацію про товар, і основна маса таких покупців робить це через інтернет. Наведемо тут наступну статистик:
Таким чином, найважливішим аспектом просування послуги або товару є формування позитивного іміджу про нього в мережі Інтернет. У такому процесі основним інструментом є управління репутацією за допомогою пошукової оптимізації (від англ. Search engine reputation management). Ця послуга досить популярна на заході, у нас же вона поки не знаходить широкого застосування.
Подальша робота і аналіз зажадають знання наступних термінів:
Наведемо також класифікацію сайтів, на яких розміщують згадки:
Класи сайтів:
| Категорії сайтів:
|
Докладний аналіз категорій і класів сайтів допомагає визначити тип атаки. На підставі аналізу проводиться оцінка перших 2-4 сторінок видачі пошукових систем (в залежності від частотності запиту і кількості негативу).
Також ми добре робимо:
Обговоримо Вашу
ідею?
Web студія Полюс Альфа "Створення сайтів», Україна 2002-2021