Продовження. У першій частині ми розповіли про аналіз кількості негативних, позитивних і нейтральних відгуків з урахуванням типів сайтів, на яких вони розташовані ... (Частина 1)
І так, поїхали!
Перед тим як визначити типи відгуків, визначимо, які запити є найефективнішими при формуванні позитивного іміджу про товар або послугу і в мережі Інтернет:
Призначена для користувача атака полягає в розміщенні негативних відгуків про товар або послугу в різних форумах, блогах, інтернет-спільнотах. Зазвичай негативні відгуки залишають незадоволені клієнти. Бувають випадки інформаційної атаки замаскованої під призначену для користувача.
Інформаційна атака включає в себе розміщення публікацій дискредитують компанію на новинних та інформаційних ресурсах. Як правило, замовником є конкуруюча фірма.
Наслідки інформаційної атаки «видаляються» статтями і прес-релізами, розміщеними на блогхостинга, інформаційних і новинних ресурсах (як платних, так і безкоштовних). Також частиною стратегії протидії може бути створення і підтримка в топ-10 видачі пошукових систем окремих тематичних блогів, промо-сайтів. Набагато складніше йдуть справи з видаленням з результатів видачі призначеного для користувача негативу, оскільки відвідуваність і траст даних сайтів в деяких випадках набагато більше. Найдієвішим способом видалення подібного негативу є створення теми (можливо продовження вже існуючих) і підтримка конструктивного діалогу з метою переконання користувачів в зворотному.
Також ми добре робимо:
Обговоримо Вашу
ідею?
Web студія Полюс Альфа "Створення сайтів», Україна 2002-2021