Очищаємо SERP про компанію або товар. Частина 2.

logo

Продовження. У першій частині ми розповіли про аналіз кількості негативних, позитивних і нейтральних відгуків з урахуванням типів сайтів, на яких вони розташовані ... (Частина 1)

І так, поїхали!

Визначення типу відгуків: призначені для користувача або інформаційна атака. Вибір інструментарію.

Перед тим як визначити типи відгуків, визначимо, які запити є найефективнішими при формуванні позитивного іміджу про товар або послугу і в мережі Інтернет:

  • назва товару або послуги;
  • словосполучення «назва товару або послуги + відгуки»;
  • різні варіанти написання назви товару або послуги (на різних мовах, різні транскрипції і т.п.);
  • в деяких випадках П.І.Б. керівників, помічників, менеджерів компанії представляють товар або послугу.

Призначена для користувача атака полягає в розміщенні негативних відгуків про товар або послугу в різних форумах, блогах, інтернет-спільнотах. Зазвичай негативні відгуки залишають незадоволені клієнти. Бувають випадки інформаційної атаки замаскованої під призначену для користувача.

Інформаційна атака включає в себе розміщення публікацій дискредитують компанію на новинних та інформаційних ресурсах. Як правило, замовником є ​​конкуруюча фірма.

Наслідки інформаційної атаки «видаляються» статтями і прес-релізами, розміщеними на блогхостинга, інформаційних і новинних ресурсах (як платних, так і безкоштовних). Також частиною стратегії протидії може бути створення і підтримка в топ-10 видачі пошукових систем окремих тематичних блогів, промо-сайтів. Набагато складніше йдуть справи з видаленням з результатів видачі призначеного для користувача негативу, оскільки відвідуваність і траст даних сайтів в деяких випадках набагато більше. Найдієвішим способом видалення подібного негативу є створення теми (можливо продовження вже існуючих) і підтримка конструктивного діалогу з метою переконання користувачів в зворотному.

Далі буде……

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 0.00 (0 голосов)

Обговоримо Вашу
ідею?

×

Обговоримо Вашу ідею?