Основні тренди в веб-дизайні 2017

Основні тренди в веб-дизайні 2017

Нові тенденції регулярно з'являються не тільки в методах розкрутки сайтів, але точно також стосуються веб-дизайну. Досвідчені фахівці, переглядаючи будь-який веб-сайт можуть сказати в якому році він був розроблений – згідно з нинішніми тенденціями або вже давно відійшовший в минуле. І дана стаття є невеликим оглядом основних тенденцій в веб-дизайні 2017 року. Коли-б не зверталися клієнти до фахівців «Полюс Альфа», вони завжди зможуть дізнатися про останні новинки веб-дизайну з можливістю застосувати необхідні елементи для свого розроблюваного сайту. Це завжди ретельно обговорюється з усіма клієнтами, які замовляють створення сайтів.

Насамперед, слід звернути увагу на той факт, що з минулого року і весь 2017 рік веб-дизайнери дуже ретельно звертають увагу на адаптацію сайту до зручного перегляду інформації з мобільних пристроїв. Оскільки пошук з мобільних пристроїв в даний час переважає, то даний підхід слід брати до уваги.

  1. Велася довга боротьба з гамбургер-меню сайтів, але так і не знайшлося єдиного рішення щодо їх актуальності. Гамбургер-меню знають всі, оскільки воно зустрічається всюди, ще часто називають його хот-догом чи трьохрядковим меню. Це такий значок меню в нових моделях сайтів, який приховує традиційне меню. Таке меню користуються попитом, може бути корисним для власників сайтів, а також для відвідувачів. І ще такий значок є раціональним рішенням, коли потрібно зберегти цінне простір на невеликих пристроях. Однак все більше веб-дизайнерів застосовують більш універсальний варіант, коли одна частина елементів видима, а інша прихована.
  2. Ще більше відео. У 2016 році відео-контент показав свої вигода і переваги, тому в 2017 році акцент на нього буде ще більш посилений. Було доведено, що відео на лендінзі здатне збільшити конверсію на 75-80%, а намір купити ту чи іншу продукцію збільшується у користувачів при перегляді реклами в 95% випадків. Деякі навіть використовують відео замість фотографій. Відмінний ефект дає використання відео в якості фону на сайтах.
  3. Використання ілюстрацій замість фотографій. Доведено, що візуальні ефекти викликають більше емоцій і безпосередньо впливає на реакцію потенційних клієнтів. Чому ілюстрації? Пояснюється дуже просто, сприйняття ілюстрацій обмежується тільки уявою, в той час як фотографії не мають такого ефекту. Брендам набагато простіше за допомогою ілюстрацій контролювати тему і тон рекламованого продукту. Художникам завжди набагато простіше внести зміни в проект, ніж фотографам. Належне настрій і супутня атмосфера – це те, що забезпечує використання ілюстрацій.
  4. Ще менше опцій в навігаційному меню. Ця тенденція простежувалася ще 2016 році і продовжується до цих пір. Якщо раніше до вибору користувачів пропонувалося до 7 опцій, то зараз пропонують не більше 3-4 варіантів. Що це означає і яку користь дає? Це не буде вводить в ступор відвідувачів, яким складно вибрати з великої кількості опцій.
  5. Індивідуальний дизайн. Втрачають актуальність шаблонні сайти. Більше уваги замовники звертають на персоналізований дизайн. Що включає в себе використання оригінальних малюнків, зображень, іконок і дизайну, орієнтованого на цільову аудиторію. Зачепити відвідувача стокові фото і шаблони більше не в змозі.

Всі розглянуті елементи можна застосувати не тільки при створенні сайтів, але і коли потрібен редизайн, як боротьба зі старінням сайту.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 голос)

Обговоримо Вашу
ідею?

×

Обговоримо Вашу ідею?