Поради по створенню чипляючих заголовків

Поради по створенню чипляючих заголовків
створення чипляючих заголовків

Психологічно людина так влаштована, що звертає увагу на те лише, що відгукується всередині. Ви можете це самі простежити на власному прикладі. Прокрутіть новинну стрічку, і подивіться на чому ви зупиняєте увагу? Так цікавить та інформація, яка стосується вас в якійсь мірі. Але, щоб це виділити і піднести правильно, важливо вміти складати чіпляючі заголовки при написанні контенту. Не важливо при цьому, стаття розміщується на корпоративний сайт, блог або в інтернет магазин в новинний розділ.

У будь-якому випадку слід звертати увагу на те, наскільки заголовки здатні захопити увагу користувачів. В цілому про роль контенту в просуванні сайту говорилося раніше, тепер же розберемо значення заголовків в залученні потенційних клієнтів.

Ця тема стосується всіх, хто вже має або ж тільки планує створення сайту. Актуально і для тих, хто самостійно хоче працювати з контентом на сайті, і для тих, хто вважає за краще замовляти такі послуги, наприклад, в компанії «Полюс Альфа» або будь-який інший веб-студії. Ви повинні бути інформовані про важливість заголовків в розміщуваних статтях і простежити за тим, щоб це дотримувалося виконуючою особою.

А тепер безпосередньо перейдемо до самих заголовків і розглянемо основні правила їх створення. Що потрібно врахувати і на що завжди звертати увагу.

  • Ви, напевно, самі помітили, що зараз почали копірайтери активно використовувати заголовки у вигляді питання. І це неспроста. А такий собі психологічний трюк, він полягає в тому, що читачеві, щоб відповісти на поставлене запитання, неодмінно потрібно проаналізувати і максимально усвідомити викладену інформацію. Тобто в будь-якому випадку увагу на текстову інформацію вже гарантовано. При цьому можна ставити риторичні, абстрактні, або ж, навпаки конкретні питання. У будь-якому випадку наявність питання дає зрозуміти, що відповідь читач може знайти в статті.
  • Використання відповіді на питання. Чимось перегукується з попереднім прийомом. Однак в цьому випадку вам потрібно вибрати проблему, описати в статті її рішення, а вже в заголовку дати користувачам зрозуміти, що відповідь на питання можна знайти, прочитавши текст. Дуже часто для цього використовують слово «як», оскільки це передбачає наявність практичного керівництва в статті.
  • Опис особистого досвіду. Дає зрозуміти в заголовку, що написана стаття від першої особи і описаний особистий досвід, переживання або ж самостійне рішення проблеми. Всі люблять саме практичний досвід. Міркувати це одне, а робити зовсім інше.
  • Створити в заголовку якийсь секрет, інтригу. Дати зрозуміти, що при прочитанні читача чекає викриття таємниці. Таким чином можна грати на звичайній людській цікавості. Діє цей спосіб просто «на ура».
  • У заголовках можна використовувати цифри. Статистика, цифрові показники особливо важливі, якщо у вас корпоративний сайт. Вони переконують читача в достовірності, визначеності та прозорості викладеного матеріалу і говорять про певні факти. Багато користувачів шукають саме таку інформацію з конкретними цифрами, статистикою.
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 голос)

Обговоримо Вашу
ідею?

Переглянути розташування на карті Google
 
×

Обговоримо Вашу ідею?