Психологічно людина так влаштована, що звертає увагу на те лише, що відгукується всередині. Ви можете це самі простежити на власному прикладі. Прокрутіть новинну стрічку, і подивіться на чому ви зупиняєте увагу? Так цікавить та інформація, яка стосується вас в якійсь мірі. Але, щоб це виділити і піднести правильно, важливо вміти складати чіпляючі заголовки при написанні контенту. Не важливо при цьому, стаття розміщується на корпоративний сайт, блог або в інтернет магазин в новинний розділ.
У будь-якому випадку слід звертати увагу на те, наскільки заголовки здатні захопити увагу користувачів. В цілому про роль контенту в просуванні сайту говорилося раніше, тепер же розберемо значення заголовків в залученні потенційних клієнтів.
Ця тема стосується всіх, хто вже має або ж тільки планує створення сайту. Актуально і для тих, хто самостійно хоче працювати з контентом на сайті, і для тих, хто вважає за краще замовляти такі послуги, наприклад, в компанії «Полюс Альфа» або будь-який інший веб-студії. Ви повинні бути інформовані про важливість заголовків в розміщуваних статтях і простежити за тим, щоб це дотримувалося виконуючою особою.
А тепер безпосередньо перейдемо до самих заголовків і розглянемо основні правила їх створення. Що потрібно врахувати і на що завжди звертати увагу.
Ви, напевно, самі помітили, що зараз почали копірайтери активно використовувати заголовки у вигляді питання. І це неспроста. А такий собі психологічний трюк, він полягає в тому, що читачеві, щоб відповісти на поставлене запитання, неодмінно потрібно проаналізувати і максимально усвідомити викладену інформацію. Тобто в будь-якому випадку увагу на текстову інформацію вже гарантовано. При цьому можна ставити риторичні, абстрактні, або ж, навпаки конкретні питання. У будь-якому випадку наявність питання дає зрозуміти, що відповідь читач може знайти в статті.
Використання відповіді на питання. Чимось перегукується з попереднім прийомом. Однак в цьому випадку вам потрібно вибрати проблему, описати в статті її рішення, а вже в заголовку дати користувачам зрозуміти, що відповідь на питання можна знайти, прочитавши текст. Дуже часто для цього використовують слово «як», оскільки це передбачає наявність практичного керівництва в статті.
Опис особистого досвіду. Дає зрозуміти в заголовку, що написана стаття від першої особи і описаний особистий досвід, переживання або ж самостійне рішення проблеми. Всі люблять саме практичний досвід. Міркувати це одне, а робити зовсім інше.
Створити в заголовку якийсь секрет, інтригу. Дати зрозуміти, що при прочитанні читача чекає викриття таємниці. Таким чином можна грати на звичайній людській цікавості. Діє цей спосіб просто «на ура».
У заголовках можна використовувати цифри. Статистика, цифрові показники особливо важливі, якщо у вас корпоративний сайт. Вони переконують читача в достовірності, визначеності та прозорості викладеного матеріалу і говорять про певні факти. Багато користувачів шукають саме таку інформацію з конкретними цифрами, статистикою.