Продаючі елементи для головною сторінки сайту

Продаючі елементи для головною сторінки сайту
Продаючі елементи для головною сторінки сайту

Головна сторінка сайту – це те, з чого починають знайомство з вашим ресурсом користувачі. Навіть, якщо при запиті в Гугл або Яндекс, вони зайшли на інші сторінки, в більшості перехід на головну очевидний, якщо звичайно виник інтерес до інформації, послуг або продукту. Розробляючи головну сторінку сайту, потрібно знати психологію відвідувача і перелік речей, які потрібно пам'ятати в зв'язку з цим. Про це вже говорилося в блозі «Полюс Альфа». А тепер докладніше розглянемо особливості дизайну і заповнення головної сторінки.

Що стосується корпоративних сайтів, а також іноді і інтернет магазинів, то часто на їх головних сторінках можна побачити відео, яке цікаво та доступно розказує, показує, знайомить з тим, про що власне йдеться. Або це продукт, або послуга, але з перших секунд користувач повинен розуміти де він опинився. Це можна зробити за допомогою фото, картинок чи правильно написаного контенту.

Яким би банальним не було це нагадування, але потрібно дати користувачеві можливість легко і швидко побачити ваші контакти на головній сторінці сайту. Відмінною фішкою для ознайомлення є розміщення графічного елементу на головній сторінці, в якому будуть відображені різні товари або послуги і зазначенням вартості, плюс можливість переходу при наведенні мишкою на одну з них. А ще краще і ефективніше, якщо на головній розповідати відвідувачу про акції та знижки.

Багато хто задається питанням про нижню частину сайту (підвал сайту). Веб-майстри радять його наповнювати контентом, який оптимізований для пошукових систем. Це відразу підвищує вагу головної сторінки сайту і впливає на зростання рейтингу.

Вся текстова інформація, яка затверджена для розміщення на головній сторінці, повинна відображатися великим шрифтом. Принцип такий: що для читача – пишеться великим і має гарну, чітку структуру, а то, що для пошукових система, пишеться дрібно і без виділення і поділу на абзаци.

Тепер про кольорову гаму дизайну головної сторінки. Кольори по можливості повинні бути нейтральними. Виділяються лише ті елементи, які стимулюють продажу, а також важливі цитати, заголовки і т.д.

Ви можете зробити фон корпоративного сайту яскравим, проте в цьому разі всю увагу користувачів буде поглинати сам дизайн і оформлення, а не те що представлено на сторінці. Дизайн сторінки на всю ширину вибирають лише у випадках наявності великої інформації на головній.

Щоб збільшити показники конверсії, потрібно фокусувати увагу потенційних клієнтів на самому головному. Завжди пам'ятайте про те, коли користувач, який відвідує головну продає сторінку, він бачить, як правило, лише верхню частину ресурсу, яка поміщається на екрані. Більшістю використовується для роботи ноутбук або планшет, в яких дозвіл екрана по вертикалі не більше 600 пікселів. Виходячи з цього, треба розміщати у верхній частині корпоративного сайту найбільш «смачну» і привабливу інформацію – текст, що продає, здатний викликати інтерес у відвідувача. Кожен з наявних елементів, картинки і текст – все повинно стимулювати продажі.

Ось ці прості поради зроблять головну сторінку не тільки привабливішою, але й продаючою. І пам'ятайте: не потрібно слідувати пораді просто так. Ви самі повинні усвідомлювати роль кожного з факторів і використовувати пораду лише в тих випадках, коли він реально принесе користь вашому сайту. А якщо це дається нелегко, ви завжди можете подивитися на сайт очима користувача. Це позбавить вас від багатьох помилок зараз і в майбутньому!

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 голос)

Обговоримо Вашу
ідею?

Переглянути розташування на карті Google
 
×

Обговоримо Вашу ідею?