Просування інтернет магазину. А ви правильно заповнюєте категорії?

Просування інтернет магазину

Багато з тих клієнтів, які звертаються за послугами в дизайн студію створення сайтів «Полюс Альфа», не завжди знають про ті прості, але дуже важливі чинники, які впливають на розкрутку веб-ресурсу. Зокрема, мова піде про такий інструмент бізнесу, як інтернет магазин. Як і для будь-якого іншого сайту, дуже важливо приділяти велику увагу контенту. І якщо немає розділу з новинами, тоді ретельну увагу потрібно приділяти заповнення категорій, підкатегорій і описів представлених товарів. Цікаві та якісно оптимізовані тексти можуть в майбутньому стати відмінною допомогою в просуванні, а також збільшення трафіку на сайт.

Не треба думати, що таке-сяке заповнення категорій вистачить для розуміння клієнтами того, що вони можуть знайти в цьому розділі. Заповнення категорій починається ще до старту інтернет-магазину і можливо навіть до заповнення магазину товарами. Хоча бувають винятки, коли про категорії згадують, коли повністю сформований асортимент і вся продукція «розкладена по поличках». Якщо спочатку, при розкручуванні сайту, ви робите акцент на хороший і якісний контент, ви йдете в правильному напрямку, адже у майбутньому цей чинник буде безпосередньо впливати на поведінку потенційних клієнтів, які зайшли на цей сайт.

Як потрібно заповнювати категорії? Мало того, що повинна бути вичерпна інформація про групу товарів, представленої в конкретному розділі. Інформація повинна чіпляти та бути цікавою з самого початку тексту. Справа в тому, що якщо покупець побачить нудне описання категорії, то може це порівняти і з товаром. Таке ж, як скрізь. А ось, якщо опис буде цікавим, що зачіпає всі сторони застосування і використання товару, то покупець за замовчуванням захоче перейти до вивчення представленого асортименту. Кожна категорія і підкатегорія повинні бути заповнені унікальними текстами. При цьому з підкатегоріями можна почекати і приступити до їх заповнення після того, як окупляться категорії. Все залежить звичайно від фінансових можливостей. Слід пам'ятати про марність копіювання описів і категорій у своїх конкурентів. У цій справі важливо проявити фантазію, щоб виділитися і виділити свій товар. Ви можете проводити аналіз сайтів-конкурентів, це потрібно і важливо робити. Однак не з метою копіювання, а з метою вивчення, щоб потім зробити все навпаки. Тобто побачити які деталі опущені, які моменти занадто часто повторюються. Як то кажуть, завжди краще вчитися на помилках інших.

Як це буде працювати на практиці? Уявіть покупця, який перегортає вже з десяток інтернет магазинів, у яких категорії заповнені майже однаково, слово в слово. І тут він заходить до вас і який буде подив, коли опис буде відрізнятися, таке завжди інтригує, затримує увагу і викликає інтерес. Таким чином, правильний контент плюс грамотне юзабіліті інтернет магазину завжди будуть допомагати в налагодженні припливу відвідувачів, а також монетизації сайту.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 голос)

Обговоримо Вашу
ідею?

×

Обговоримо Вашу ідею?