Здебільшого розкрутка сайту відбувається за допомогою реклами, як самою звичної, так і просто у вигляді розміщення контенту з посиланнями провідними, на ваш ресурс. Якщо стаття буде цікавою для і користувачеві це дуже актуально на даний момент, н клацне по посиланню, оскільки шукає того, хто на даний момент може допомогти йому в тому чи цьому питанні. Тому це теж свого роду реклама.
І
продовжує знайомити з різними методами розкрутки сайтів, а їх дуже багато плюс з'являються нові, і в даній статті ми поговоримо про розміщення статей в електронних журналах і газетах. Всі плюси і мінуси цього способу, до чого потрібно бути готовими і т.д.Раніше вже в нашому блозі підіймалося питання «Наскільки вигідна реклама в інтернеті?». І природно, що все буде залежати від того де розміщується реклама. Іншими словами, за аналогією з офлайн рекламою – людне це місце чи ні? І плюс відвідуваність повинна бути саме за запитами вашої тематики. Якщо людина заходить на сайт з вікнами, а перед його очима з'являється реклама послуг стиліста або перукаря, навряд чи він зацікавиться, на даний момент для нього актуальна інша тема. Плюс різні види реклами (банери, посилання, заголовки, статті) можуть формувати таку думку у відвідувачів:
Ось з першим потрібно постаратися вгадати, тобто ретельно сказати місце для реклами. Для цих цілей і вибирають великий трастовий ресурс – інформаційний портал, електронну газету або журнал. Що з себе являє електронна газета, журнал? Це інтернет ресурс, з періодично оновлюваною на ньому інформацією (раз в день, через день, два рази на день і т.д.). І ось в таких місцях можна розміщувати оглядовий матеріал або цікаві новини з посиланнями, що ведуть на ваш ресурс. Тематика повинна бути суміжною або універсальної, тобто зацікавлювати більшість.
У чому відмінність газети і журналу? Газета спеціалізується на короткому викладі новин, в тому час, як журнал ж відрізняється більш розгорнутої подачею матеріалу.
Перш, ніж використовувати даний вид реклами, пропонуємо вам ознайомитися з його перевагами і недоліками. Розкрутка сайту для одних буде вигідна за допомогою цього виду реклами, а для інших не надто.
З недоліків можна виділити помилки в навігації по сайту, невірні або непрацюючі посилання. Даний метод реклами зживає себе, оскільки вже надати відвідувачам щось більш цікаве, ніж банер або статтю. Для деяких підприємців ціна на розміщення такої реклами висока, тому доводиться знаходити альтернативні методи.
Слід пам'ятати, що в електронних газетах і журналах не настільки жорсткий дефіцит місця, як у звичайній пресі, що обмежує обсяг контенту. Тому при бажанні в статтях думка може бути розкрита глибше, особливо якщо використовуються у великій кількості факти, аргументи, цифри, статистика, думки і т.д. Це теж є фактором впливу на відвідувачів.
У будь-якому випадку про цей вид реклами потрібно пам'ятати і використовувати, коли це актуально для вашого сайту.
Також ми добре робимо:
Обговоримо Вашу
ідею?
Web студія Полюс Альфа "Створення сайтів», Україна 2002-2021