Розкрутка закладів (бара, кафе) через інтернет

Розкрутка закладів через інтернет

Розкрутка громадських закладів таких, як кафе, ресторанів, барів в мережі інтернет має свою специфіку. Тема цікава і для багатьох приваблива. Чому? А варто просто звернути увагу на пости в будь-який з соц. мереж. Люди фотографують їжу і викладають фото постійно.

Неважливо при цьому, приготована це їжа або замовлена ​​в ресторані. Колись навіть була публікація з підрахунком таких розміщених в мережах постів. Згідно зі статистикою, їжа – це найбільш затребуваний тип контенту. Привертає увагу, викликає апетит і рука сама тягнеться лайкнути або зробити перепост цікавого рецепта. Так чому ж власники закладів не можуть розраховувати на залучення додаткових клієнтів за допомогою мережі інтернет. Починати потрібно з створення сайту. А потім вже масштабувати рекламу і розміщення новин в соціальних мережах. Нижче як раз і розглянемо основні особливості розкрутки кафе, ресторанів і подібних закладів за рахунок роботи сайту, підтримки в соц. мережах або реклами в інтернеті. Для цього буде використано весь досвід роботи у цій сфері компанії «Полюс Альфа».

Аналогічно будь-якому інтернет магазину, де велика увага приділяється якості фотографій, так і у випадку з кафе, ресторанами, не потрібно економити на засобах, а слід найняти талановитого фотографа. Ви повинні барвисто представити відвідувачам те, що ви можете їм запропонувати. Дуже добре, якщо на сайті буде продумана функції резервування столика через інтернет. Повірте, не у всіх потенційних клієнтів виникає бажання дзвонити в кафе для броні столика, набагато краще це зробити через інтернет. Великі ресторани підвищують ефективність роботи за допомогою функції управління робочими процесами через сайт. Природно, всі ці нюанси слід обговорити з веб-майстрами на стадії розробки сайту.

Ще більшою перевагою сайту будь-якого ресторану або кафе буде наявність при пошуковій видачі праворуч карти проїзду. Це дуже зручно, а клієнтам навіть не завжди потрібно заходити на сайт, щоб дізнатися дорогу. Крім того, це виглядати більш привабливо і робить заклад більш солідним в очах клієнта. Щоб потрапити на таку карту, закладу досить мати свій аккаунт у соціальній мережі Google+.

Щоб збільшити повторні продажі вашого закладу, обов'язково подбайте про email-розсилку. Всім клієнтам, які залишили свою електронну адресу, потрібно регулярно розсилати спец. пропозиції, акції, нові страви або ж заходи.

Ще одним способом просування громадських закладів є можливість розміщення користувачами відгуків на сайтах типу Tripadvisor. Обов'язково стежити за розміщеними відгуками, треба працювати з негативом при його наявності. Регулярно розповідати про нові страви, акції також буде доречно. Хочеться також звернути увагу, що тему того як правильно працювати з відгуками підіймали у цій статі. Також на таких форумах треба регулярно розповідати про нові стравах, акціях також буде доречно.

Що стосується ідеї дизайну і оформлення сайту, то потрібно зробити його якомога більш душевніше і затишніше. Власнику видніше, з яких сторін позиціонувати свій заклад, які у нього є фішки і плюси. Але багато викладають фонові картинки, де персонал за роботою, деякі експериментують з інтер'єром, щоб відчути атмосферу закладу і виникло відчуття, ніби побував там.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 голос)

Обговоримо Вашу
ідею?

×

Обговоримо Вашу ідею?