Створити та розкрутити захід в інтернеті

розкрутити захід в інтернеті

На просторах мережі можна знайти багато сайтів односторінкових та груп в соц. мережах, які призначені для розкрутки всіляких заходів – курсів, тренінгів, семінарів, марафонів, лекцій і так далі. При цьому подія може бути, як одноденною, так і розтягуватися на місяць-два. Зараз це особливо популярно серед інтернет-користувачів – вчитися, займатися саморозвитком і самовдосконаленням. З метою створення сайтів саме такого напрямку в студію «Полюс Альфа» звертаються також.

Будь-якій організації, для яких властиво щось робити, продавати і при цьому накопичувати знання, досвід, навички, може легко ділитися своїми напрацюваннями з допомогою створення заходів. І багатьох дуже надихає така робота, як проведення навчальних курсів, організація циклу лекцій або творчих зустрічей. Для успішного проведення всіх перерахованих заходів, їх необхідно просувати в мережі, залучати користувачів для участі. При цьому розкрутка сайту такого типу обмежена термінами, тому всі дії повинні бути оперативними, добре спланованим і охоплювати максимально широке коло цільової аудиторії.

Зараз як раз і розберемо способи ефективної розкрутки таких подій. Під ефективністю слід розуміти доцільність вкладення коштів, їх швидку окупність. За допомогою чого це краще робити? Які підводні камені існують?

  • Для початку потрібно сформувати ядро ​​цільової аудиторії за допомогою інструментів соц. мереж. Варто відзначити, що соц. мережі просто чудово підходять для розкрутки подій і заходів. Можна працювати з Вконтакте і facebook. Особливо добре працюють соц. мережі, коли ви вже провели кілька подібних заходів і з вами вже встигли познайомитися.
  • Також не потрібно нехтувати банерами на сайтах, які перегукуються тематикою з вашим заходом. Можна легко відшукати близько десятка необхідних сайтів і запропонувати співпрацю на взаємних вигодах.
  • Якщо залучити спонсорів, то подія в рази більше здатне отримати розголос. Метод досить старий, перевірений роками. Всі розуміють, що залучення спонсорів означає різного роду акції, призи або розіграші.
  • Історія про те, як народилася ідея проведення заходу. Теж може бути досить успішним ходом, проте мало хто користується цим методом і даремно. У будь-якому випадку історія є у кожного. Якщо ваша легенда не блищить оригінальністю, то складете собі нову, яка буде залучати аудиторію. Як ніяк, а у всіх історіях успіху або невдач є щось привабливе, щось таке, що працює на психологічному рівні. Історія повинна бути простою і переконливою, адже користувачі повинні захотіти почати вивчати умови участі та інші деталі організації заходу.
  • Теж саме слід зробити і з контентом. Він повинен бути виключно цікавий, корисний, що чіпляє за живе читачів. Можна навіть вдаватися до таких хитрощів, як вірусний контент. Про це писалося раннє ось тут в блозі.
  • І нарешті, пам'ятайте про такий нюанс: в якому форматі передбачається ваш захід? Онлайн або оффлайн? Якщо оффлайн, то потрібно сконцентрувати увагу на такі групи: Типовий Київ, Цікаві заходи Києва і т.д. В даному випадку геолокація буде визначальною. Якщо ж подія планується онлайн, то потрібно просто потоваришувати з тематичними групами.
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 голос)

Обговоримо Вашу
ідею?

×

Обговоримо Вашу ідею?