На просторах мережі можна знайти багато сайтів односторінкових та груп в соц. мережах, які призначені для розкрутки всіляких заходів – курсів, тренінгів, семінарів, марафонів, лекцій і так далі. При цьому подія може бути, як одноденною, так і розтягуватися на місяць-два. Зараз це особливо популярно серед інтернет-користувачів – вчитися, займатися саморозвитком і самовдосконаленням. З метою створення сайтів саме такого напрямку в студію «Полюс Альфа» звертаються також.
Будь-якій організації, для яких властиво щось робити, продавати і при цьому накопичувати знання, досвід, навички, може легко ділитися своїми напрацюваннями з допомогою створення заходів. І багатьох дуже надихає така робота, як проведення навчальних курсів, організація циклу лекцій або творчих зустрічей. Для успішного проведення всіх перерахованих заходів, їх необхідно просувати в мережі, залучати користувачів для участі. При цьому розкрутка сайту такого типу обмежена термінами, тому всі дії повинні бути оперативними, добре спланованим і охоплювати максимально широке коло цільової аудиторії.
Зараз як раз і розберемо способи ефективної розкрутки таких подій. Під ефективністю слід розуміти доцільність вкладення коштів, їх швидку окупність. За допомогою чого це краще робити? Які підводні камені існують?
Для початку потрібно сформувати ядро цільової аудиторії за допомогою інструментів соц. мереж. Варто відзначити, що соц. мережі просто чудово підходять для розкрутки подій і заходів. Можна працювати з Вконтакте і facebook. Особливо добре працюють соц. мережі, коли ви вже провели кілька подібних заходів і з вами вже встигли познайомитися.
Також не потрібно нехтувати банерами на сайтах, які перегукуються тематикою з вашим заходом. Можна легко відшукати близько десятка необхідних сайтів і запропонувати співпрацю на взаємних вигодах.
Якщо залучити спонсорів, то подія в рази більше здатне отримати розголос. Метод досить старий, перевірений роками. Всі розуміють, що залучення спонсорів означає різного роду акції, призи або розіграші.
Історія про те, як народилася ідея проведення заходу. Теж може бути досить успішним ходом, проте мало хто користується цим методом і даремно. У будь-якому випадку історія є у кожного. Якщо ваша легенда не блищить оригінальністю, то складете собі нову, яка буде залучати аудиторію. Як ніяк, а у всіх історіях успіху або невдач є щось привабливе, щось таке, що працює на психологічному рівні. Історія повинна бути простою і переконливою, адже користувачі повинні захотіти почати вивчати умови участі та інші деталі організації заходу.
Теж саме слід зробити і з контентом. Він повинен бути виключно цікавий, корисний, що чіпляє за живе читачів. Можна навіть вдаватися до таких хитрощів, як вірусний контент. Про це писалося раннє ось тут в блозі.
І нарешті, пам'ятайте про такий нюанс: в якому форматі передбачається ваш захід? Онлайн або оффлайн? Якщо оффлайн, то потрібно сконцентрувати увагу на такі групи: Типовий Київ, Цікаві заходи Києва і т.д. В даному випадку геолокація буде визначальною. Якщо ж подія планується онлайн, то потрібно просто потоваришувати з тематичними групами.