Тексти для людей чи статті для пошукових роботів: як знайти золоту середину?

Тексти для людей чи статті для пошукових роботів: як знайти золоту середину?
Тексти для людей чи статті для пошукових роботів

У 2017 році пошукові системи піднімали вгору швидше ті сайти, які були з корисними, інформаційними статтями. Що стосується ключових слів, то вони повинні бути вписані максимально грамотно, краще без повторів і з певним розривом в тексті (одне слово на 300-500 символів наприклад). Все це потрібно враховувати і в 2018 році, адже пошукові системи можуть робити алгоритм виведення в топ робити тільки суворішим, але ніяк не навпаки. «Полюс Альфа» дає найголовніші правила при роботі з текстами. Це актуально для тих замовників, які хочуть наповнювати сайт контентом самостійно.

Гнучкість в роботі копірайтера

Як відомо, ключові слова розподіляються по тексту виключно для пошукових роботів. Ці заходи особливо важливі на етапі seo оптимізації сайту. Адже при їх наявності, тексти краще ранжуються пошуковими системами, що в свою чергу дає більше пошукового трафіку на сайт. Так ось, зараз це хоч ще і працює, проте великий акцент робиться на корисність матеріалу.

І щоб писати тексти, актуальні на сьогодні, на момент зараз, копірайтер не повинен спиратися на знання, отримані колись раніше. Обов'язково потрібно вивчати нові тенденції і вміти відразу ж під них підлаштовуватися і міняти навіть стиль письма, якщо це потрібно. І завжди потрібно знаходити золоту середину – догоджати пошуковим системам і відвідувачам. Якщо вписуються ключові слова, то це не повинно впливати на читабельність статті, вона повинна легко сприйматися.

Якщо раніше, до 2016 року, складалися ТЗ для написання тексту, то основною вимогою було 100% унікальність на різних сервісах, то зараз додатково ще потрібна перевірка по Главред.ру (сервіс, який показує наскільки текст сильний в інформаційному ключі). Це як підтвердження того, що тексти в 2014 і 2018 х роках принципово відрізняються. Розглянемо основні правила написання ідеальних статей, здатних зацікавити і пошукових роботів, і відвідувачів. Йтиметься про інформаційні статті, що стосується текстів для каталогу, то раніше вже піднімалася тема як робити правильний опис товарів для інтернет магазинів.

Як написати хорошу, читабельну статтю?

Усі нижче викладені правила не такі вже складні, досить написати 3-4 тексти за таким алгоритмом і це стане хорошою звичкою автора.

  1. Потрібно робити акцент не тільки на інформативність та викладення матеріалу, але також і на візуальне сприйняття статті. «Суцільні простирадла» зараз вже ніхто не читає. Потрібно оформляти матеріал таким чином, щоб його хотілося читати.
  2. Завжди потрібно пам'ятати про важливість яскравих заголовків. Саме вони привертають увагу читачів і змушують відкрити статтю. Правда бувають обманки, коли чіпляє заголовок, а всередині одна вода, проте таких текстів все менше. Заголовок повинен повністю відповідати викладеній інформації.
  3. Інформація повинна бути достовірною. Якщо в тексті є цифри і підрахунки, то потрібно підготуватися, не спиратися на одне джерело. Потрібно шукати документальні підтвердження важливих фактів або ж наводити цитати першоджерел.
  4. Поменше ліричних відступів. Чітко і по справі, тоді й Главред вас полюбить та бали при перевірці будуть не менше 9.
  5. Завжди потрібно вдосконалювати стилістику письма. Якщо текст читається легко і немов залучає читача – це однозначно хороший показник.
  6. Грамотність. Наявність помилок відштовхує, оскільки відразу викликає асоціацію некомпетентності. «Може і інформації тоді не потрібно довіряти?» Саме так думають читачі текстів з граматичними помилками. Обов'язково перечитуйте текст перед публікацією.
  7. Наявність чіткої структури. Включає в себе підзаголовки, абзаци, виділення, списки, картинки і відеоролики по темі, вступ і висновок. Це як раз візуальна складова, яка здатна за  1-2 секунди залучити або відштовхнути читачів. За цей час користувач здатний вирішити, чи хоче він читати даний текст чи ні. При цьому добре структуровані статті завжди виграють у погано скомпонованих текстів. Це дуже важливий пункт, яким не слід нехтувати.

Коли текст написаний, потрібно обов'язково прочитати його, ніби ви відвідувач сайту. Якщо вам здається, що його важкувато сприймати, слід доопрацювати його структуру.

5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 голос)

Обговоримо Вашу
ідею?

Переглянути розташування на карті Google
 
×

Обговоримо Вашу ідею?