Як робити правильний опис товарів у інтернет магазині

Як робити правильний опис товарів у інтернет магазині
правильний опис товарів у інтернет магазині

Серед замовників компанії «Полюс Альфа» є багато тих, хто звертається за розробкою інтернет магазину. Після всіх найважливіших робіт, виконаних веб-майстром, приходить час наповнення інтернет магазину товаром і описами до нього. До цього завдання потрібно підходити з усією відповідальністю. Якщо на даний момент, ви є власником інтернет магазину або маєте намір його відкрити, то повинні знати елементарні правила грамотного складання описів. Не важливо, буде робити цю роботу веб-студія або ви самостійно, в будь-якому випадку потрібно знати цей мінімум по роботі з картками товарів.

Опис товару є одним з тих головних чинників, які впливають на прийняття рішення щодо покупки товару. Якщо опис написаний грамотно, то він підсвідомо буде переконувати покупця здійснити покупку саме тут. А ще бувають товари не дуже поширені на ринку і з усього переліку у видачі, описи повні і розгорнуті виявляються тільки у вас. Ось в такому випадку покупець просто закохається в вас. Це особливо стосується електроніки, техніки і комплектуючих.

Не варто також недооцінювати значення грамотних текстів для пошукових роботів. Завдяки цим критерієм, пошуковики видають сайти online магазинів в певній послідовності в пошуковій видачі в залежності від запитів покупців.

Про правильне заповнення категорій інтернет магазину вже йшлося, а тепер розберемо основні правила складання описів:

  • Нехай ваші описи будуть унікальними. І тут мова більше не про якість контенту, а про унікальність вмісту. Підглядати в інші інтернет магазини можна з тою метою, щоб дописати те, що було упущено іншими власниками. Однотипні описи виглядають взагалі непримітно. Зате як спалахують очі покупця, коли він бачить зовсім інші та нові описи товару. Про компанію він буде думати теж в позитивному ключі.
  • Вказуйте вигоди товару, вчіться підносити товар. Це дуже добре виходить у будь-кого, хто купив якусь продукцію, залишився нею задоволений і тепер радить товаришу. Читаючи такі описи, з'являється мотивація купити те, що навіть не дуже-то і потрібно зараз. Ось саме властивості так описувати товари і потрібно вчитися. Важливо надавати не тільки сухі факти і списки характеристик, але і дарувати можливість реалізувати свою мрію.
  • Описи повинні відповідати цільової аудиторії. Для початку потрібно звичайно визначитися з тим, хто відноситься до вашої цільової аудиторії, а потім при написанні просто завжди тримати цей образ в голові. Також потрібно описувати з урахуванням віку аудиторії. Наприклад, якщо опис для дитячих іграшок, то потрібно обов'язково сказати і про безпеку продукції.
  • Пишіть чітко і доступно. Для цього потрібно робити зрозумілі заголовки, а також створювати певну структуру опису. Характеристики, переваги, потім відгуки покупців. Тут важливо розуміти, що все написане має бути зрозумілим навіть не для професіонала, наприклад, для побутової або опалювальної техніки. Будь-які професійні терміни замінювати на більш доступні для розуміння простому покупцеві.
  • Використовуйте в тексті ключові слова. Ключові слова повинні бути обов'язково, але ні в якому разі не потрібно насичувати ними тексти так, що буде виглядати, як переспам. Це не сподобається ні пошуковим роботам, ні покупцям.
  • Наявність свого стилю. Заповнюючи картку товару, обов'язково потрібно враховувати і те, з яким брендом опису будуть асоціюватися у читача. Якщо, це молодіжні прикраси, то цілком допустимо вільний стиль. Для прикрас з золота і дорогих каменів, стиль повинен бути схожий на публіцистичний, так буде виникати довіру до бренду і його серйозності.

Грамотно складені описи - це один з найважливіших чинників в презентації вашого товару, здатного перетворити зацікавленого клієнта в покупця. Такі описи не тільки викликають інтерес відвідувачів, але також схилити його до того, щоб зробити покупку саме в вашому інтернет магазині!

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 голос)

Обговоримо Вашу
ідею?

Переглянути розташування на карті Google
 
×

Обговоримо Вашу ідею?