В контакті з клієнтами. Мистецтво спілкування та продажу послуг

Мистецтво спілкування та продажу послуг

Дана стаття буде цікава та пізнавальна не тільки веб-дизайнерам чи сео-фахівцям, які пропонують свої послуги зі створення інтернет сайтів з подальшою розкруткою, але також усім, хто працює в сфері послуг. Адже одна справа, коли на ваш сайт заходять, цікавляться послугою, і зовсім інше, коли вам телефонують, тоді вам потрібно розташувати клієнта, зробити все можливе, щоб продати послугу.

Щоб продажі були успішними, потрібно знати деякі психологічні аспекти спілкування, і ось тут для веб-майстрів настає момент, коли потрібно показати себе з іншого боку. Звичайно добре, коли це, наприклад компанія «Полюс Альфа», де обов'язки розподілені між фахівцями. І з клієнтами спілкується той, хто це полюбляє, у кого це виходить добре. А що робити, коли веб-майстер працює один на себе, і повинен поєднувати спілкування з клієнтами, роботу з замовленнями, плюс ще регулярно проводити рекламну компанію для розкрутки своїх послуг?

Щодо реклами, раніше в нашому блозі згадувалося про те, де можна розміщувати рекламу свого сайту. І нижче перераховані рекомендації для налагодження контакту з клієнтами, будуть актуальні для новачків в цій сфері або тим, у кого це поки не дуже добре виходить. Але ж мистецтво спілкування і продажу послуг – дуже важлива тема, від цього буде залежати дохід компанії або приватної особи, фрилансера.

Не важливо, на чому ви спеціалізуєтесь – на створенні інтернет-магазинів, лендінгах або сайтах-візитках, даний алгоритм підійде для всіх послуг, що стосуються сайтобудування і просування. Мало того, ці поради можна застосовувати до будь-якої сфери торгівлі, в загальному кожен знайде для себе корисну інформацію.

Отже, вам пишуть, телефонують, приходять в офіс, цікавляться вашими послугами. Як потрібно реагувати, щоб не відлякати клієнта, викликати довіру і плюс підвищити імідж за допомогою спілкування:

  • Усі люблять швидку реакцію і оперативний зворотний зв'язок. Це завжди говорить про те, що фірма, магазин «живі» працюють, процвітають і піклуються про своїх клієнтів. І навпаки будь-яка затримка відповіді може викликати настороженість, навіть якщо студія, магазин працюють в звичному режими і всі клієнти ними задоволені. Якщо відповідь на лист передбачає будь-які прорахунки, в будь-якому випадку відповісти потрібно відразу, але повідомити, що точну відповідь прийде трохи пізніше після прорахунку і т.п.
  • Не потрібно розкидатися професійними термінами. Те, що для вас, як фахівця очевидно, для замовника може бути «темний ліс». Це може викликати дискомфорт, тому краще поставтеся до потенційних замовників, як до дітей, школярам, ​​яким потрібно все розтлумачувати.
  • Психологічно у вас повинна бути налаштованість до клієнта, як до одного. В межах розумного звичайно, з повагою при цьому. Справа в тому, що при такому настрої пояснюючи суть послуги або робіт ви не напружуєтеся, розслаблено розповідаєте, і співрозмовники це відчувають і теж починаю розслаблятися, плюс до вас підвищується довіра, чисто психологічно.
  • Чіткі відповіді на поставлені запитання. Мало хто з звертаються до вас поштою, оформляє питання у вигляді списку. Тому краще ви зробіть це і дайте відповідь структуровано. Просто ретельно сканувати написане, це стосується також і розмови, фільтруйте питання і відповідно по пунктам на них відповідайте. Так відповіді отримують структуру не тільки ваших очах, а й в очах замовника.
  • Вартість повинна бути зрозумілою. Краще відразу розписувати все, що входить в послугу, навіть очевидні речі.
  • Клієнти іноді бувають емоційними. Навіть якщо клієнт дозволяє собі неадекватні висловлювання, ніколи не відповідайте грубо. Замість цього краще подумайте про причини такої поведінки клієнта і прийміть заходи по її усуненню.
  • Думайте на крок вперед. Аналізуйте листи або питання клієнта і постарайтеся передбачити такі питання і відразу відповісти на них. Вигода від такого підходу подвійна: листів яких питань буде менше, а клієнт подумає: «Ось це так, як фахівці розуміють мене, немов заглянули до мене в душу!".

Поводься з клієнтами так, як хочете, щоб інші сервіси надходили з вами.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 голос)

Обговоримо Вашу
ідею?

×

Обговоримо Вашу ідею?