Як допомогти сайту залишатися на перших позиціях пошукових систем?

Як допомогти сайту залишатися на перших позиціях пошукових систем?
Позиції сайту в пошукових системах

Всім веб-майстрам відомий той факт, що для досягнення позицій ТОП-видачі потрібно дуже добре попрацювати з сайтом, також потрібні час і терпіння. Але, що цікаво, добитися високих позицій простіше, ніж потім втриматися на них. Цей процес динамічний, весь час якийсь сайт буде намагатися зайняти ваше місце, тому потрібно бути на чеку і як мінімум, регулярно перевіряти позиції вашого сайту у видачі. Як це зробити? Як побачити на яких позиціях ресурс? А також, що може вплинути на падіння позицій? Про все це і буде розказано нижче, виходячи з досвіду веб-студії «Полюс Альфа». Дані питання завжди цікавили і будуть цікавити всіх, хто вирішив замовити створення сайту і потім далі наповнювати його своїми силами.

Як відстежувати позиції сайту в пошукових системах?

Для відстеження позицій вашого сайту, можна використовувати найпростіший, старий спосіб, але самий трудомісткий – вбивати потрібний запит (ключі з семантичного ядра) і перегортати вручну пошуковик. Звичайно, якщо сайт у вас в ТОПі, то тут все буде швидко, але якщо ви тільки розкручуєте сайт або позиції впали і потрібно знати наскільки, то в такому випадку доведеться «попітніти». З усіх відомих пошукових систем поки тільки Рамблер може похвалитися спеціальним сервісом для визначення позицій.

Однак є зручні і швидкі альтернативи – різні сервіси (місцеві і зарубіжні), які дозволяють побачити позиції сайту в пошуковій системі по потрібному запиту. В цьому випадку відбувається автоматичне визначення, тобто за лічені секунди ви отримуєте інформацію. І здійснювати такий моніторинг можна з такою частотою, яка для вас вважається актуальною на даний період часу. Щоб використовувати такого роду сервіси відразу встановлюється періодичність перевірки, вказується адреса веб-ресурсу і забиваються ключові слова. Роботи сервісних сайтів почнуть періодично перевіряти зміни, відштовхуючись від самих різних параметрів. Також для полегшення роботи веб-майстрів з метою автоматизації аналізу в умовах просування відразу декількох сайтів одночасно є можливість використовувати різні утиліти для складання звітів по просуванню і займаних позиціях сайту в Гугл, Яндекс.

Що може впливати на падіння позицій сайту

Для того, щоб позиції сайту зберігалися в ТОПі видачі максимально довго, потрібно спочатку знати і розуміти, що може впливати на падіння. Тобто спочатку потрібно попередити усіма способами зниження позицій. Або максимально швидко зреагувати на те, що сталося зміна.

  1. Випадання сторінок з індексу. Щоб перевірити так це чи ні, потрібно просто вбити URL вашого сайту в рядок пошуку Яндекс або Гугл. Якщо у видачі ваш сайт з'явився, значить він не випав з індексу, якщо не відображається – значить випав.
  2. Редакція тексту на сайті. При будь-корекції самого тексту, назви або тегів, може злетіти внутрішня оптимізація, що і позначається на позиціях сайту, який просувається.
  3. Скопіювали статтю з вашого сайту. Про захист контенту на сайті вже говорилося в нашому блозі. Однак нагадаємо, щоб зафіксувати авторство і унікальність вашої статті, потрібно перед публікацією зайти в Яндекс Вебмастер в сервіс «Оригінальні тексти». Відразу додати статтю туди, і тільки потім розмістити на своєму сайті. І якщо хтось і скопіює текст, то ви все-одно залишитеся першоджерелом.
  4. Закупівля неякісних зовнішніх посилань на сайт. З такими посиланнями потрібно боротися (знімати їх) або просто попереджати закупівлю таких.
  5. При різкому знятті закуплених посилань теж можуть падати позиції сайту. Різко це робити не можна, скачки посилальної маси гратимуть не на вашу користь, тому потрібно робити це поступово, якщо вже дуже захотілося прибрати посилання.
  6. Застій на сайті. Коли не додаються статті або товари в інтернет магазин. Це потрібно попереджати і постійно оновлювати контент або зовнішні посилання.
  7. Не налаштований цільової регіон в Яндексі або Гуглі. Не потрібно вказувати всю країну, нереально займати перші позиції по всій країні, потрібно вибрати одне якесь місто. Цей фактор часто недооцінюється і тому нехтується.
  8. Відповідність ключовому запиту. Тут потрібно просто поставити себе на місце користувача, який шукає інформацію по певному запиту. Якщо при переході на сайт, користувач бачить мало інформації і форму замовлення всього лише, то це вже не відповідність того, що він шукає. Інша справа, коли на сайті таблиці, картинки, відео і тексти, які дають відповіді на запити користувача. В такому випадку сайт здатний надовго затриматися в ТОПі. І саме цей критерій останнім часом (2017 рік) дуже ретельно враховується пошуковими системами.
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 голос)

Обговоримо Вашу
ідею?

Переглянути розташування на карті Google
 
×

Обговоримо Вашу ідею?