Як просуватися в Facebook: Покрокова інструкція

Як просуватися в Facebook: Покрокова інструкція
Як просуватися в Facebook - інструкція

Після створення сайту, настає наступний етап роботи з ним – розкрутка. І зараз для цього існує багато інструментів, вибирати потрібно те, які актуальні для ваших поставлених завдань. Також і тематика сайту теж впливає на вибір того чи іншого способу розкрутки. Наприклад, всі універсальні теми, починаючи з одягу та зкінчуючи побутовою технікою, гаджетами, різноманітними новинками в сфері дитячих товарів, відмінно просуваються в соціальних мережах.

Аудиторія швидко набирається, інформація поширюється, про ваш бренд починають дізнаватися. Саме тому компанія «Полюс Альфа» рекомендує використовувати просування в соціальних мережах сайту. У даній статті ми розглянемо всі тонкощі цього процесу. Розкручувати сайт можна, використовуючи групу або особистий профіль (компанії).

Як залучити на Фейсбук більше користувачів

На сьогодні для України тепер актуальним стає просування саме в Facebook. Ми в блозі вже розглядали як швидко і легко розкрутити сторінку вконтакті, однак на жаль це не так актуально з нинішнього літа. Станом на листопад 2017 року кількість зареєстрованих українських користувачів перевалило за позначку 9 млн. На прикладі цієї соц. мережі і розглянемо основні етапи просування сайту. Однак всі ці принципи можна застосовувати до будь-якої з існуючих соц. мереж.

Насамперед потрібно подбати про те, щоб сторінка стала привабливою для користувачів, щоб її знаходили і захотіли відвідувати знову і знову.

  1. Серйозно підійдіть до оформлення сторінки, зробіть якісну та привертаючу увагу обкладинку. Обкладинка також може бути і носієм реклами, тут вже вам потрібно розуміти вона буде працювати на вас або відштовхувати. Наприклад, якщо просувається якийсь унікальний товар, то можна сміливо розміщувати рекламу, якщо ж те, що продають на кожному кроці, це точно буде дратувати. Дуже важливо використовувати для обкладинки якісне фото, це завжди викликає довіру до бренду, компанії. Щоб не було жодного розмитого пікселя, потрібно задати певні розміри зображенні - 851 * 315 пікселів.
  2. Надавати пріоритет користувачеві більше інформації про свою компанію. Заповнювати всі поля, де можна щось розповісти. Велика кількість інформації завжди привертає користувачів.
  3. Щоб на майбутнє НЕ виникало питань з розкручуванням сторінки в Фейсбук, потрібно відразу придумати їй привабливий, але простий адрес. При цьому можна і потрібно робити його аналогічним домену, Який використовувався при створення сайту.
  4. Запрошуємо в першу чергу друзів, адже не можна нехтувати жодним з методів, які сприяють просуванню. А друзі завжди допомагають з активністю (лайки, діляться вашими постами).
  5. Запрошення користувачів з числа ваших e-mail контактів. Зробити це досить легко. Просто натиснути кнопку з трьома крапочками знизу обкладинки профілю, і вибрати «Запросити друзів зі списку контактів ел. пошти ».
  6. Потрібно, щоб читачі могли переглядати ваші позначки «подобається». Дана опція доступна в «Ще» - «Управління вкладками», проставити галочку біля «відмітка Подобається». Тепер всі ваші позначки будуть миттєво та регулярно демонструватися вашим читачам.
  7. Тепер найважливіший пункт – наповнення контентом. Про те, як створювати цікаві пости ми поговоримо наступного разу. А ось зараз нагадаємо вам, що вони повинні бути цікавими, корисними і постити їх потрібно обов'язково регулярно. Ще одна порада потрібно завжди бути зверненим до користувача. Якщо ви робите все автоматично і в цей час далекі від користувача, аудиторія це відчуває, сторінка тоді як нежива. Начебто все є, а ось «гостинності» немає. Тому, залишаючи коменти або роблячи черговий пост, підбираючи тему, завжди думайте про користувачів, які вас читають сьогодні.
  8. Якщо не виходить регулярно робити пости, то можна скористатися спеціальними сервісом, що дозволяє зробити план публікацій вперед. Ви завантажуєте всіх їх в свій вільний час, а публікуватимуться вони будуть за таймером.

Реклама в соціальній мережі Facebook

Способів реклами багато, можна використовувати відразу кілька або обмежитися одним – найдієвішим.

Отже:

  • Можна домовитися з адміністраторами інших груп, схожих за тематикою, бажано НЕ конкурентів, а з однієї сфери. Домовтеся, щоб вони порадили у вигляді поста своїм передплатникам вашу сторінку, а ви – їх.
  • Також в якості альтернативи можна купувати рекламні публікації в інших групах.
  • Такий простий, але дієвий метод, як коментування чужих публікацій. Одне уточнення – це не повинен бути спам або пусті балачки, виключно корисні речі, щоб викликати інтерес у інших зайти до вас.
  • Провести вебінар з рекламою профілю компанії в Фейсбук. Це відмінний спосіб залучити трафік в Facebook, оскільки ви завжди можете порекомендувати свою сторінку (люди якщо записалися на трансляцію, це означає, вони зацікавлені і вважають, що ви можете дати нові знання).
  • Багато хто спершу воліє для розкрутки використовувати конкурси. Люди діляться вашим постом протягом певного часу, після того, як час минув вибирається методом випадкового підбору один користувач, якому дістається приз – товар або послуга від вас.
  • Ну і нарешті, запустити таргетовану рекламу для вашої сторінки в Фейсбук.
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 голос)

Обговоримо Вашу
ідею?

Переглянути розташування на карті Google
 
×

Обговоримо Вашу ідею?