Юзабіліті інтернет магазину: продавати потрібно просто і швидко

Юзабіліті інтернет магазину

Йдеться сьогодні мова про юзабіліті інтернет магазину. Тема не нова, і в нашому блозі вона вже піднімалася "Юзабіліті інтернет магазину". Однак зараз ми пропонуємо для читачів і власників інтернет магазинів інформацію більш структуровану і доповнену. Все те, що потрібно обов'язково взяти на озброєння при розробці інтернет магазину. Чим якісніше сайт онлайн-маркету, тим більше потенційних покупців заходять до вас. Мало заманити покупців хитрою рекламою, запропонувавши великий асортимент продукції і спокусливі ціни. Якщо навігація незручна, пошук інформації утруднений, дизайн розсіює увагу, то гостям буде некомфортно перебувати і вже через хвилину-дві вони можуть залишати сайт.

Щоб створити сайт в Києві з високим рівнем конверсії, потрібно:

  1. поставитися до юзабіліті з максимальною серйозністю;
  2. завжди ставити себе на місце людини, яка вперше потрапила в ваш онлайн-магазин;
  3. брати до уваги як позитивний досвід, так і мінуси конкурентів.

Почнемо з поширених нюансів, які важливі для користувача і дозволяють в рази підвищити конверсію. Пройдемося конкретно по розділах, щоб було легше сприймати інформацію.

Каталог товарів

  • Заголовки в каталозі повинні бути ідентичні запитам користувача, Переходячи на сторінку, він повинен розуміти, що в потрібному місці опинився.
  • Всі описи товарів допомагають покупцеві зробити вибір.
  • Якщо можливо, то краще забезпечити можливість сортування товару за найбільш важливими властивостями.
  • Кошик з покупками повинен відображатися в поле зору покупця. Так, багато хто вирішує купити ще щось або стоїть оформляти замовлення. Наприклад, в тих випадках, коли є ліміт суми.
  • При використанні фільтрів вибору немає необхідності залишати ті, які ніяк не допомагають покупцеві.
  • Щоб показати відвідувачеві усі товари, не потрібно використовувати «вічне» довантаження, це дуже дратує, адже він може захоче дістатися і до підвалу сайту. Для цих цілей краще використовувати «показати більше» - найоптимальніший варіант.

Картка товару

  • У заголовку сторінки обов'язково є назва товару.
  • Функціонал зміни кількості додаються товарів в кошик.
  • Бажано в самій картці згадувати про умови оплати і доставки, нехай навіть в скороченому варіанті. Це безпосередньо впливає на рішення про покупку.
  • Кнопка для додавання товару повинна виділятися і кидатися в очі;
  • Як тільки товар був доданий в кошик, має виводитися текстове повідомлення, іноді для цього використовується анімація.

Кошик і процес оформлення замовлення

  • Кошик обов'язково повинен показувати назву купленого товару, його кількість і вартість.
  • За назвою товару в кошику можна клікнути, і це відразу перенаправляє на картку з даними товаром.
  • Товари з кошика повинні легко видалятися.
  • Під кошиком є ​​нагадування про спосіб доставки.
  • Для оформлення замовлення немає необхідності в проходженні реєстрації. У людей зайнятих це викликає бажання перейти на інший сайт.
  • Якщо раптом було перервано оформлення замовлення, то для цього не потрібно починати все заново, оскільки в кошику збережені всі відібрані товари.

І ще пару слів про розділ «контакти»:

Не потрібно зводити інформацію до банального електронного ящика. Зараз покупці не лінуються переглядати контакти інтернет магазинів. І якщо там одна пошта, то це відразу викличе асоціацію з шахраями. Чим більше контактів, посилань на групи в соц. мережах, мобільні телефони, адреси, тим охочіше буде до вашого магазину покупець. Нехай всі бачать, що ви не маєте наміру ховатися, завжди перебуваєте на зв'язку і відкриті для співпраці. І нехай ваш інтернет магазин буде притягувати якомога більше потенційних покупців!

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 голос)

Обговоримо Вашу
ідею?

×

Обговоримо Вашу ідею?