Юзабіліті інтернет магазину: продавати потрібно просто і швидко
Юзабіліті інтернет магазину: продавати потрібно просто і швидко
Йдеться сьогодні мова про юзабіліті інтернет магазину. Тема не нова, і в нашому блозі вона вже піднімалася "Юзабіліті інтернет магазину". Однак зараз ми пропонуємо для читачів і власників інтернет магазинів інформацію більш структуровану і доповнену. Все те, що потрібно обов'язково взяти на озброєння при розробці інтернет магазину. Чим якісніше сайт онлайн-маркету, тим більше потенційних покупців заходять до вас. Мало заманити покупців хитрою рекламою, запропонувавши великий асортимент продукції і спокусливі ціни. Якщо навігація незручна, пошук інформації утруднений, дизайн розсіює увагу, то гостям буде некомфортно перебувати і вже через хвилину-дві вони можуть залишати сайт.
поставитися до юзабіліті з максимальною серйозністю;
завжди ставити себе на місце людини, яка вперше потрапила в ваш онлайн-магазин;
брати до уваги як позитивний досвід, так і мінуси конкурентів.
Почнемо з поширених нюансів, які важливі для користувача і дозволяють в рази підвищити конверсію. Пройдемося конкретно по розділах, щоб було легше сприймати інформацію.
Каталог товарів
Заголовки в каталозі повинні бути ідентичні запитам користувача, Переходячи на сторінку, він повинен розуміти, що в потрібному місці опинився.
Всі описи товарів допомагають покупцеві зробити вибір.
Якщо можливо, то краще забезпечити можливість сортування товару за найбільш важливими властивостями.
Кошик з покупками повинен відображатися в поле зору покупця. Так, багато хто вирішує купити ще щось або стоїть оформляти замовлення. Наприклад, в тих випадках, коли є ліміт суми.
При використанні фільтрів вибору немає необхідності залишати ті, які ніяк не допомагають покупцеві.
Щоб показати відвідувачеві усі товари, не потрібно використовувати «вічне» довантаження, це дуже дратує, адже він може захоче дістатися і до підвалу сайту. Для цих цілей краще використовувати «показати більше» - найоптимальніший варіант.
Картка товару
У заголовку сторінки обов'язково є назва товару.
Функціонал зміни кількості додаються товарів в кошик.
Бажано в самій картці згадувати про умови оплати і доставки, нехай навіть в скороченому варіанті. Це безпосередньо впливає на рішення про покупку.
Кнопка для додавання товару повинна виділятися і кидатися в очі;
Як тільки товар був доданий в кошик, має виводитися текстове повідомлення, іноді для цього використовується анімація.
Кошик і процес оформлення замовлення
Кошик обов'язково повинен показувати назву купленого товару, його кількість і вартість.
За назвою товару в кошику можна клікнути, і це відразу перенаправляє на картку з даними товаром.
Товари з кошика повинні легко видалятися.
Під кошиком є нагадування про спосіб доставки.
Для оформлення замовлення немає необхідності в проходженні реєстрації. У людей зайнятих це викликає бажання перейти на інший сайт.
Якщо раптом було перервано оформлення замовлення, то для цього не потрібно починати все заново, оскільки в кошику збережені всі відібрані товари.
І ще пару слів про розділ «контакти»:
Не потрібно зводити інформацію до банального електронного ящика. Зараз покупці не лінуються переглядати контакти інтернет магазинів. І якщо там одна пошта, то це відразу викличе асоціацію з шахраями. Чим більше контактів, посилань на групи в соц. мережах, мобільні телефони, адреси, тим охочіше буде до вашого магазину покупець. Нехай всі бачать, що ви не маєте наміру ховатися, завжди перебуваєте на зв'язку і відкриті для співпраці. І нехай ваш інтернет магазин буде притягувати якомога більше потенційних покупців!