Збір бази даних потенційних клієнтів в мережі

Збір бази даних потенційних клієнтів в мережі

Збір бази даних потенційних клієнтів в мережі ні в якому разі не варто пускати на самоплив, цьому процесу слід приділяти увагу, як і будь-який інший роботі з сайтом. Фахівці компанії Полюс Альфа також радять починати займатися збором бази ще коли тільки планується створення сайту або блогу. Замовляти бази відвідувачів можна у тих осіб, що займаються такими послугами, або працювати з наповненням бази даних самостійно.

Важливо пам'ятати, що дуже легко потрапити на недобросовісних підрядників і буде відбуватися неефективна розсилка, а всі надіслані листи будуть потрапляти в спам. Так можна довго чекати, поки клієнти потраплять на ваш сайт. Тому краще працювати самостійно, так ви будете впевнені в якості створюваної бази. Потрібно прагнути до того, щоб у вас була саме ваша база передплатників, які б відгукувалися на розсилаючі листи і з задоволенням читали б оновлення на вашому сайті. На сьогодні існує багато сервісів зі збору бази даних e-mail адрес та імен потенційних клієнтів в мережі. Пізніше ви самі зможете переконатися в тому, наскільки зібрана база впливає на рівень вашого доходу.

Завжди важливо розуміти призначення такої бази, адже можуть бути найрізноманітніші типи клієнтів, які потребують різні типи послуг. Наприклад, ви створюєте корпоративний сайт туристичної тематики, тобто дохід компанії – це продаж туристичних послуг. Однак слід розрізняти такі типові випадки. Адже в якості клієнта може бути хтось, хто бажає поїхати для відпочинку на курорт, а може бути варіант потреби організації виїзного тренінгу для працівників фірми. Робота в цих двох випадках буде проводитися різна. Якщо в першій ситуації потрібно озвучити клієнтам вигоди, що стосуються відпочинку, комфортного проживання і т.д., то в другій робиться акцент на вигоди, які може отримати фірма з її співробітниками разом при зверненні до вас. Як видно, вже на етапі збору бази клієнтських адрес потрібно вчитися вибірково підносити інформацію.

Щоб сайт був ефективним і приносив прибуток, потрібно забезпечити високу його відвідуваність. Одні відвідувачі будуть приходити з пошукових систем, інші з соціальних мереж чи з інших ресурсів. Раніше, до речі, вже згадувалося в статтях про те, що дуже раціонально використовувати соціальні мережі, як додатковий трафік. Зараз відсутність групи або прив'язаного профайла в соц. мережі викликає подив і здивування, оскільки всі знають про цінність цього інструменту. Група в соц. мережі може бути тією ж базою передплатників, адже «вконтакте», наприклад, існує сервіс автоматичного розсилання листів. Яким чином можна набирати передплатників «вконтакте»? За допомогою того ж тематичного просування, взаємопіару, реклами чи покупки постів у спільнотах. Однак за допомогою того ж сервісу «вконтакте» можна зібрати передплатників для e-mail бази. Аналогічну роботу потрібно проводити і з іншими соціальними мережами. 

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 голос)

Обговоримо Вашу
ідею?

×

Обговоримо Вашу ідею?